Avatar billede blueeye97 Nybegynder
28. august 2003 - 22:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

begrænse adgang til delte drev

Jeg har 3 maskiner koblet sammen i net. Den ene fungerer som lagerplads for min notebook og den anden er min søns. Jeg har delt drevene på "serveren" for at kunne fangendem fra den bærbare. Hvordan laver jeg en sikring der gør, at min søn ikke kan komme ind på de delte drev. Jeg har Win XP på alle 3 maskiner.
Avatar billede pkrasmus Nybegynder
28. august 2003 - 22:19 #1
Det gør du ved at slå "simple filesharing" fra. Denne computer->tools->folder options->simple filesharing. Så vil du kunne tildele brugerrettigheder på dine shares.

Mvh
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
28. august 2003 - 22:41 #2
præcis hvad jeg søgte.

takker