Avatar billede b114080 Nybegynder
20. december 2000 - 09:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SMB.CONF

Hey ! Jeg prøvede at rette lidt i denne fil igår. Jeg er meget nybegynder, men rettede den til efter en udskrift fra nettet. Problemet er, at der nu er gået lidt ged i den og jeg har sgu glemt, at tage en kopi af den inden jeg rettede ;o) Er der en, der kan sende mig en kopi af en fungerende fil, eller bare copy den ind her ?
Avatar billede beaviz Nybegynder
20. december 2000 - 09:49 #1
Du kan ikek umiddelbart bare tage en smb.conf fra et andet system... Den er jo sat op efter den enkeltes behov...
Avatar billede b114080 Nybegynder
20. december 2000 - 10:03 #2
Jo, men jeg tænkte på om, der var en der havde en standard liggende. Det kunne jo være, der var en, der havde taget en kopi, af filen inden de havde tilpasset den til Deres eget behov!
Avatar billede beaviz Nybegynder
20. december 2000 - 10:10 #3
Hej, her er den der følger default med samba 2.0.7:
http://freesite.dk/~beaviz/eksperten/39388/smb.conf.default
Avatar billede b114080 Nybegynder
20. december 2000 - 10:59 #4
Taak ! ;o)