Avatar billede Slettet bruger
28. august 2003 - 18:02 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

PDA - Navigation

Jeg står og skal købe en iPAQ 3950 og ønsker samtidig at købe navigation dertil.

Men hvad skal jeg vælge?
Vicsat som bruger TomTom2, som efter sigende er den bedste software. Eller skal jeg vælge Navman som har den store fordel, at det er en jacket til at klikke på iPAQ.

Som udgangspunkt er jeg mest til navman pga. mobiliteten, men hvis den medfølgende software er dårlig er der jo ikke meget ved det.

Så, hvilke erfaringer eller råd har du?
Avatar billede b2b_dk Nybegynder
28. august 2003 - 18:14 #1
Jeg er ikke klar over om 3950 har blueT. Men har den det er det jo også interessant da der findes BT/ GPS Jeg har en H2210 som kan arbejde med både seriel-GPS og BT- GPS og begge dele virker 100 % perfekt på den.
Jeg har begge GPS`liggende men bruger mest BT/ GPS med og tomtom2.
Jeg vil samtidig anbefale dig at gå i retning af tomtom da de er hurtige med deres opdateringer, snart i det meste af europa og andre steder i verden for den sags skyld
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2003 - 18:40 #2
BT har den ikke, men virker via porten i bunden af iPAQ.
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
31. august 2003 - 22:49 #3
Jeg har selv en Compaq 3950, efterfølgeren kan købes i Bilka til 4000 med tomtom 2, det virker exelent. 3950 har ikke BT.