Avatar billede kejser$ Nybegynder
28. august 2003 - 15:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

error 5 access denied

Hej Alle
jeg prøver at logge på en win2003server fra en en floppy disk med net use over tcp/ip Dhcp, men kan ikke komme på jeg for ipadr.og kan pinge clinten men for af ligevel    access denied Er der nogle der ved hvad er er galt er det en services som ikke er der eller skal væk..stort ???

jeg vil give (hvad jeg må) point for det beste svar.
Mvh. kejser$
Avatar billede netmanden Nybegynder
28. august 2003 - 23:02 #1
Du skal skifte MS-DOS klientens REDIR TYPE til "basic"....!
Avatar billede madsbrodersen Nybegynder
08. december 2003 - 10:23 #2
den klient hvorfra du net use'r - er den på samme domæne som serveren? Hvis ikke så husk i din net use at angive domæne og brugerid f.eks.

net use * \\server\share /user:domænenavn\brugernavn *