Avatar billede jonas24635738 Nybegynder
28. august 2003 - 11:37 Der er 7 kommentarer

Firewall på Windows XP PRO på Engelsk.

Jeg har installeret Norton Firewall 2003 på Windows XP PRO på Engelsk, når den starter op, så sår den og hænger.

Hvad er der gal.

Min pc er en 1700 MHz
1024 DDR Ram.
80 GB Harddisk
ADSL. 1024/256

Jonas
Avatar billede venturer Nybegynder
28. august 2003 - 11:39 #1
Hvor lang tid lader du den stå før du har konstateret at den hænger?

Hvornår i opstartsforløbet hænger den?
Avatar billede jonas24635738 Nybegynder
28. august 2003 - 11:41 #2
Det er efter hvor den loader med Windows XP, så mår skrivebordet kommer frem så hænger den bare. Den hænger der ca. 2 min
Avatar billede venturer Nybegynder
28. august 2003 - 11:48 #3
Men du kan efterfølgende godt bruge maskinen uden problemer?

Er der nogle programmer der kræver adgang til internettet som starter automatisk?

Er det kun firewall du har installeret eller har du også Norton Antivirus inde?
Avatar billede jonas24635738 Nybegynder
28. august 2003 - 11:49 #4
Jeg har kun firewall installeret, jeg har Norton Antivirus 2003 på cd, skal jeg også installere det??
Avatar billede dytti Novice
28. august 2003 - 12:04 #5
Jeg har haft lignende problem, men med mcafee
Dog var det en nortonbruger som kom med svaret.
http://www.eksperten.dk/spm/389014
Avatar billede venturer Nybegynder
28. august 2003 - 13:02 #6
Ovenstående ville være aktuelt HVIS han havde antivirus installere. Men det har han jo netop ikke.

Jonas: Du bør under alle omstændigheder installere Antivirus hvis du roder rundt på internettet. Men i forbindelse med dette problem har det ingen relevans.
Jeg spurgte også om maskinen fungerer uden problemer når først den er startet helt op.
Er der nogle programmer der kræver adgang til internettet og som starter automatisk?
Avatar billede dytti Novice
09. oktober 2003 - 02:31 #7
kan vi få noget respons, eller få lukket spørgsmålet?