Avatar billede sir_loser Nybegynder
28. august 2003 - 11:30 Der er 2 kommentarer

Vis bruger i Active Directory

Hej alle
Jeg har et lille problem med at få min script til at virke!!!

Dim Computer
  Dim user
  Set Computer = GetObject("WinNT://danmark")
  Computer.Filter = Array("user")
  response.write("<TABLE style='position: absolute; top:+120px;left: +200px'>")
  For Each user in Computer
  response.write("<TR><td align='left'><span style='letter-spacing: +0px;font: 12px Arial;font-weight: normal;color:#000000'>" & User.Name & "</span>&nbsp;</TD><td align='left'><span style='letter-spacing: +0px;font: 12px Arial;font-weight: normal;color:#47758C'>" & User.FullName & "</span></TD></TR>")
  Next
  response.write("</TABLE>")
  %>

Jeg har mine bruger til at lige i en "ou=elever" men kan ikke få den til at virke lige meget hvad jeg gør!!! Så spøre jeg nu jer!!! HVORDAN gør jeg!!!
Håber i kan hjælpe da jeg har opgaven det!!!!

MVH Sir Loser
Avatar billede tchami Nybegynder
28. august 2003 - 19:09 #1
Får du en fejl, og hvis hvilken?
Avatar billede sir_loser Nybegynder
29. august 2003 - 09:21 #2
Nej ingen fejl!!!! Men får heller ikke se mine bruger!!!