Avatar billede megabad Nybegynder
28. august 2003 - 10:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til Insert Record dialog

jeg sidde og prøve at lære Dreamweaver og har lave en Insert Record, nu er mit problem så at jeg har lave en fejl i den, hvordan få jeg den frem igen?  eller skal man lave alt om igen?
Avatar billede megabad Nybegynder
28. august 2003 - 10:52 #1
der må der hver en måde man kan edit en Insert Record?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
28. august 2003 - 19:44 #2
Window --> Server Behaviors --> dobbeltklik nu på din insert record og dialogboksen kommer frem igen
Avatar billede moso Nybegynder
29. september 2003 - 23:45 #3
Du kan også gøre det sutomatisk i DW - Vælg Application  -Record Insertion Form.
Så laver DW selv det hele. Du skal kun definere felterne og redir.
Avatar billede megabad Nybegynder
31. maj 2004 - 15:32 #4
lukket
Avatar billede bojohansen Nybegynder
31. maj 2004 - 20:27 #5
Og hvad var der så galt med :

"Window --> Server Behaviors --> dobbeltklik nu på din insert record og dialogboksen kommer frem igen"