Avatar billede harry Nybegynder
27. august 2003 - 23:31 Der er 15 kommentarer

2 ens mornitor?

Hej jeg har en (Samsung SyncMaster 959NF :-) og jeg overvejer og købe en mer da mit grafikkort som er et
(ATI 9500 PRO) understøtter det :-) Jeg vil bruge dem som en stor i F.eks programmer som Photoshop og andrer! Jeg køer den opløsning der hedder (1280x960 32 Bit 100Htz :-)
Men jeg vil baer godt høer jer om hvad i mener om det og om der er nogen af jer der har afaring med det eller om jeg heller skulle spaer nåde mer sammen og købe en 22 mornitor så jeg kan køer 1600x1200 og kan få øje på hvad der sker oxo? ;-)
Avatar billede harry Nybegynder
27. august 2003 - 23:35 #1
Glemte lige at høer om der er nogen af jer der oxo ved om jeg ville
kunne køer 100 Htz på begge mornitor på 1x hvis jer gør det? :-)

Mvh. Harry
Avatar billede comeback Nybegynder
27. august 2003 - 23:41 #2
Jeg er blevet for gammel I guess...Hvad betyder oxo?
Avatar billede harry Nybegynder
27. august 2003 - 23:43 #3
Comeback> Det betyder (Også ;-)

Mvh. Harry
Avatar billede horny_j Nybegynder
27. august 2003 - 23:44 #4
oxo = også :)
Avatar billede horny_j Nybegynder
27. august 2003 - 23:46 #5
jeg tror godt du kan kører 1600*1200 på en 22" sammen med din nuværene skærm...

man kan jo kører dual, eller udvide sit skrivebord til en anden skærm, og vægle opløsning der, men ved ikke om den kan komme så langt om.. det trækker jo nok også en del mere på kortet..

har selv ati 9600 pro og har selv leget med det
Avatar billede comeback Nybegynder
27. august 2003 - 23:50 #6
hvordan kan "også" blive til oxo? Det lyder jo ikke engang ens...Sorry skal ikke forstyrre dette spørgsmål mere.
PS opløsning har ikke noget med din skærm at gøre...(sålænge det ikke er en fladskærm) lige meget om det 32 " eller 17 " det er et spørgsmål om hvor meget grafik kortet kan.
Avatar billede harry Nybegynder
27. august 2003 - 23:52 #7
Horny J> Så er der jo ik meget ved og køer DUAL hvis det ik er den samme
opløsning ;-) Ved godt hvordan det funger med og udvide det en til det andet ;-) Og ja det er nåde der trækker kortet nåde ned men det var jo ik lige det jeg spurgte om :-)for det ved jeg godt :-)

Mvh. Harry
Avatar billede harry Nybegynder
27. august 2003 - 23:55 #8
comeback> Det har det da! Og ja hvis kortet ik har nok RAM så kan det ik lade sig gøer men det har det! Det har 128 MB RAM :-)
Og (400 Mhz RAM DAC)

Mvh. Harry
Avatar billede comeback Nybegynder
27. august 2003 - 23:59 #9
så det du siger er at nogle grafik kort ikke kan køre på 25" alm pc skærm?

Jeg siger Hvis dit grafik kort kan køre 1600*1200 på en 15" så kan den også på en 22".
Avatar billede harry Nybegynder
28. august 2003 - 00:00 #10
Horny j> Min ide er at de skal funger som en stor mornitor :-)
Men jeg ved godt at det så enten er den ene eller den anden vej
det funger på mit kort! :-) Så det er nok afligevel bedder og
købe en 22 tommer der kan køer 1600x1200 for så er det jo begge
veje og ville jo nok end med og væer det beste da det jo oxo kan
bruges i startegispil som jeg oxo godt kan lide :-)
Mna det var jo til og overkomme og gi 2300 kr for en mornitor mer
som den jeg allered har! Men jeg ville baer godt høer nogen af jer
der har afring med det? :-)

Og nu går jeg i seng så kigger i mer før i morgen sov godt! :-)
Mvh. Harry
Avatar billede harry Nybegynder
28. august 2003 - 00:02 #11
comeback> Nej det sage jeg ik! For det ved jeg godt kan lade sig gøer! :-)
Gonat!
Avatar billede comeback Nybegynder
28. august 2003 - 00:02 #12
gonat  ;-) Sov godt
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2003 - 10:48 #13
Iøvrigt er 1280 x 960 en lidt "skæv" opløsning, prøv om 1280 x 1024 ikke passer bedre :)
Avatar billede harry Nybegynder
28. august 2003 - 12:24 #14
El Barto> Nej det er ej det er dig der er galt på den! For den overholder
(Aspect ratio :-) og det gør 1280x1024 ikke som du skriver :-)
Se selv det på den her side http://pc-info.dk under (Indstil din skærm korrekt :-)
Der er oxo fler spil der ik vil køer i (1280x1024 :-) men godt i 1280x960 som er den korekte opløsning af de to :-)

Mvh. Harry
Avatar billede harry Nybegynder
28. august 2003 - 12:26 #15
Nå det her får jeg jo ikke meget udaf så jeg lukker min ? igen
da der ik er nåde af det i skriver jeg kan bruge til nåde.

Tak for ingenting ;-)
Mvh. Harry