Avatar billede sidsel Nybegynder
19. december 2000 - 22:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dele adressekartotek

jeg anvender både Outlook Express og Outlook 2000. Hvordan får jeg de 2 progs til at dele samme adressekartotek?

se evt. www.eksperten.dk/spm/39132
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. december 2000 - 22:39 #1
uhmmm der kan du gøre det på samme måde... Men jeg er ikke sikker på det var det du vil hører
Avatar billede sidsel Nybegynder
19. december 2000 - 22:42 #2
Nopes, for så har jeg stadig 2 adressekartoteker
Avatar billede nopper Praktikant
19. december 2000 - 22:53 #3
Jeg har en eller anden ide om, at du placere adresse kartotek(wab)et neutralt sted, og derefter importerer dette adressekartotek til både outlook express og outlook 2ooo.
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2000 - 22:53 #4
Hmmm med hvilken begrundelse bruger du egenlig begge programmer om en tør spørge?
Avatar billede sidsel Nybegynder
19. december 2000 - 22:59 #5
-> nopper
prøver lige idéen af...

-> kharder
se link i spgs. OE autofuldfører E-adresser mens man skriver, og det gør O2000 ikke - jeg synes det er en afgørende fordel. Nuvel O2000 er god til alt det andet, derfor anvender jeg begge. Hader bare redundans i adressekartotekerne
Avatar billede sidsel Nybegynder
19. december 2000 - 23:38 #6
O2000 accepterer ikke *.wab, og OE kan ikke finde ud af den eksporterede O2000 i tekst-format (kommasepareret) Måske er grunden til det, at jeg har UK-outlook og DK-OE. Lad os droppe emnet, jeg tror den eneste løsning er at droppe et af programmerne...
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2000 - 00:01 #7
Hvis du vil lukke spørgsmpålet, kan du blot acceptere et svar fra dig selv. Og rigtig du, må ikke blande sprogversionerne. Du har dasnsk windows, også bør du også køre med dansk outlook iflg. microsoft.
Avatar billede sidsel Nybegynder
20. december 2000 - 11:27 #8
OK - jeg lukker....