Avatar billede 220543 Nybegynder
27. august 2003 - 19:39 Der er 1 kommentar

Printer + Tastatur

Kan nogen hjælpe mig med om der kan fås/købes en lille printer og et fikst tastatur, og i givet fald hvor det skaffes og om muligt hvad det koster. Det er til min Ipaq 3630
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
03. september 2003 - 15:38 #1
Tastatur til iPAQ'en findes der mange af. Det mest fikse, jeg har prøvet, er det trådløse PockeTop - læs evt. anmeldelse af det her: http://www.pocketfreak.dk/anmeldelser/pocketop.html

Printer - der kommer det an på, hvor stort format, du vil udskrive på. Men bl.a. Canon har lavet nogle, der kører på batteri.