Avatar billede tordenskjold Nybegynder
19. december 2000 - 21:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skjulte filer ????

Er der nogen der ved hvorfor man hverken kan se eller slette filer under: C:\\WINDOWS\\Midlertidige Internet-filer\\Content.IE5, man kan dog søge efter filerne.
Avatar billede stigc Nybegynder
19. december 2000 - 21:24 #1
jeg kan se mine.

Du kan slette dem fra Explore:

Fuunktioner->Internet-Indstillinger

tryk \"slet filer\"
Avatar billede tordenskjold Nybegynder
19. december 2000 - 21:31 #2
Det har jeg prøvet, og hvis jeg kigger i \"Midlertidige Internet-filer\" er der ingen filer(jeg har også slettet cookies) men hvis jeg søger efter feks. \"*.gif\" er der alligevel nogle filer i content.IE5 kataloget, jeg kan bare ikke se dem.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
19. december 2000 - 21:41 #3
hvis du bruger stifinder, vis>>indstillinger>>fanen vis, afkryds \"vis alle filer\"
så vil du kunne se dem
Avatar billede tordenskjold Nybegynder
19. december 2000 - 21:56 #4
Det har jeg selvfølgelig gjort :>|
Avatar billede faidros Nybegynder
20. december 2000 - 12:01 #5
Har du egentlig prøvet at se hvor meget kataloget/mappen rummer i bytes?
I øvrigt kan du prøve at åbne en dos-box og gå til den relevante mappe (cd :\\WINDOWS\\Midlertidige Internet-filer\\Content.IE5) og så bruge kommandoen:
attrib -r -h -s /s
Den fjerner i hvertilfælde alle attributter.
Avatar billede tordenskjold Nybegynder
25. december 2000 - 05:07 #6
Lukket - ingen hjælp
Avatar billede tordenskjold Nybegynder
25. december 2000 - 05:09 #7
.
Avatar billede jonaslis Nybegynder
04. januar 2001 - 23:45 #8
Jeg er ny, måske kan man ikke svare nu? Men: Hvis man starter Word/indsæt billede/temporay../så kan man - hvis man markere vis alle filer, se - alle filer! Og slette, men ikke den fil der er higligtet. Højreklik på en anden fil og slet den!