Avatar billede detra Nybegynder
27. august 2003 - 16:28 Der er 7 kommentarer

tv-out

Jeg har fået mig et fjernesyn som jeg har sat til computeren...
Jeg har bare det problem at når jeg forsøger at se film på det, så viser det fint nok min player....men billedet som er inde i playeren viser den ikke....nu mindre jeg slår min pc skærm fra...som er min primære...så virker det...
Og hvis jeg førsøger at bruge den funktion der hedder: Extend my windows desktop onto this monitor, så går skærmen bare i blå....nogen der har en løsning på det ???
Avatar billede keysersoze Guru
27. august 2003 - 16:34 #1
kommer an på hvilket grafikkort du har - men nogle muligheder;

- kør med tv'et som primær og monitoren som sekundør (skrivebord -> højreklik -> egenskaber -> indstillinger -> avanceret -> skærme (eller displays))

- kør med teathre mode (skrivebord -> højreklik -> egenskaber -> indstillinger -> avanceret -> overlay)
Avatar billede keysersoze Guru
27. august 2003 - 16:34 #2
forresten - prøv at søg efter fx "sort tvout" her på eksperten... spm har været oppe et utal af gange ;)
Avatar billede detra Nybegynder
27. august 2003 - 17:15 #4
tak...men jeg kan ikke finde svar på det med extend my windows desktop onto this monitor...
Jeg kan få den til at vise at det er en klon.,....men jeg kan ikke få den til at vise at mit tv er skærm nr 2....
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. august 2003 - 17:22 #5
hvilket kort er det?
det ku være du skulle prøve at hente nyeste driver, og så geninstallere alle kort og skærme
Avatar billede detra Nybegynder
27. august 2003 - 17:34 #6
Jeg har et geforce 4 ti-4200 128mb ddr ram tv-out dvi...
Min skærm til computeren er en compaq p710 og mit tv er et lumatron!!!
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2004 - 15:51 #7