Avatar billede amikkelsen Nybegynder
27. august 2003 - 13:52 Der er 6 kommentarer

Vælg mellem afsender adresse i outlook 2000

Hej

Jeg har Outlook 2000 DK, med 2 konti.

Jeg ved at i Outlook XP er det ikke noget problem at vælge den afsender adresse man vil bruge.
Det skal lige siges at jeg bruger Word som email editor.

Hvordan gør man så i Outlook 2000 ????

På forhånd tak

Anders
Avatar billede nordhavn Nybegynder
27. august 2003 - 14:48 #1
Fra Hjælp

"Angive, hvilken e-mail-konto der skal bruges til at sende en meddelelse
Klik på Indstillinger  i meddelelsen.

Klik i boksen Send meddelelse med på den konto, du vil bruge, og klik derefter på Luk."
Avatar billede oz0j Nybegynder
27. august 2003 - 14:53 #2
så vidt jeg husker kan du vælge konto når du skriver mailen. Eller du kan klikke på "pilen" til højre for "send" kanppen.

mvh
Jørgen Rømming
Avatar billede nordhavn Nybegynder
27. august 2003 - 15:06 #3
Njaa

Det kommer an på om man sidder på Internettet med POP3 konti - så er det som nævnt ovenfor. (Med Word som editor er "Indstillinger" en genvejsknap på værktøjslinjen.)

Hvis man sidder på et LAN med MS Exchange server, er det rigtigt, at man får direkte mulighed for at vælge afsender. Man kan vælge at få en afsenderlinje med drop-down menu frem på mailen.(under bcc linjen)
mvh
pb
Avatar billede amikkelsen Nybegynder
27. august 2003 - 15:10 #4
sorry - men har selv fundet løsningen.
Avatar billede arlet Juniormester
27. august 2003 - 15:12 #5
amikkelsen>>hvad var løsningen???
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. august 2003 - 19:16 #6
amikkelsen. skriv det du fandt var løsningen, så kan andre også få glæde af det. Lig det som et svar og accepter dit eget svar så kan spørgsmålet lukkes, og andre kan så søge på det ;)