Avatar billede kennis16 Nybegynder
27. august 2003 - 13:17 Der er 3 kommentarer

Webcam/msn

Jeg har msn 6.0 og en router fra min mors arbejde NESA så jeg kan ikke gå ind og åbne porte så folk kan ikke se mig på msn med mit webcam er der en som kan hjælpe mig?
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. august 2003 - 13:20 #1
Har du prøvet at bruge Eyeball, jeg ved godt det ikke er det du efterspørger men af min erfaring virker eyeball næsten altid lige meget hvor god din router så end er.
Avatar billede kennis16 Nybegynder
27. august 2003 - 13:44 #2
Ja det har jeg men det virker heller ik der :(
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. august 2003 - 13:52 #3
okay så kan jeg desværre ikke hjælpe :(, jeg ved der til kazaa findes nogle programmer som kan få kazaa over på en åben port men jeg har ingen anelse om det også findes til diverse Webcam programmer