Avatar billede bd Nybegynder
27. august 2003 - 13:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

out of office virker ikke til ekstern mails

Hej

Vi har en exchange server 2000. Når man sætter i outlook (out of office) funktion, man får svar ved intarn mail men den sender ikke ud til ekstern mails.

Vi har også en anden problem med adresse bogen. Alle bruger kan kun hente adresser men kan ikke rette i adressebogen. Når jeg ændre permission i exhange system manager, administrative groups, folders, public folders, adressebog, properties, pemissions, client pemission. får jeg dette melding: exchange manager system, invalid window handle, ID no:80040102.
Jeg kan godt ændre i andre mapper. begge problemer er kommet efter jeg har opdatteret til sevice pak 4 og alle de sikkerheds opdateringer.
Avatar billede mjohansen Nybegynder
27. august 2003 - 13:54 #1
I Internet Mail Connector i Exchange Server er der en option der hedder "Disable Auto reply to the internet" og den er default ON!
Slå den fra og det virker!
Avatar billede bd Nybegynder
27. august 2003 - 14:59 #2
Hvor kan jeg finde Internet Mail Connector? Er det under Exchange, administrative groups? Jeg kunne ikke finde den. Tak for hjælpen forløbige.
Avatar billede mjohansen Nybegynder
27. august 2003 - 15:06 #3
Avatar billede bd Nybegynder
27. august 2003 - 15:38 #4
Tak for hjælpen det virker nu.