Avatar billede bumle22 Nybegynder
26. august 2003 - 20:57 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Windows Mediaplayer 9.0

Hvordan kan jeg få windows mediaplayer til også at kunne brænde mp3 filer. Windows oplyser at man skal betale for en plug in. kan det virkelig være rigtigt ?
Avatar billede c-holst Novice
26. august 2003 - 21:03 #1
det ved jeg ikke, men jeg kan ikke forestille mig at det er særligt anvendeligt til formålet heller.
hvorfor ikke anvende Nero, som er meget anbefalet, eller et af mange andre brænderprogrammer, skal jeg finde nogle alternativer til nero, eller er det ligegyldigt
Avatar billede ellert Nybegynder
26. august 2003 - 21:03 #2
Tja, hvis windows skriver det, så!
Men prøv dog et andet program - der findes tusind, som er bedre end lige præcis WMP, som jo i bund og grund er ment som en player ikke en recorder ..?!

Personligt bruger jeg Nero Burning Rom ..
Avatar billede dj__christian Nybegynder
26. august 2003 - 21:06 #3
Jeg kan sagtens brænde musik cd'er fra mediaplayer... uden at jeg selv har installeret nogen plugin.. og.. kan også se når jeg spiller musik at Nero har lagt en plugin ind.
Avatar billede bumle22 Nybegynder
26. august 2003 - 21:08 #4
Hele problemet er opstået fordi der med den brænder der sidder i min maskine ikke fulgte brænder programmer med. Derfor har jeg brugt mediaplayeren til at brænde med. c-holst: du må gerne finde nogle der kan bruges til en udefineret brænder uden drivere
Avatar billede bumle22 Nybegynder
26. august 2003 - 21:10 #5
dj  christian: du har ret, det er den god til men den vil ikke brænde mp3 filer
Avatar billede dj__christian Nybegynder
26. august 2003 - 21:14 #6
Det har jeg ingen problemer med... men... hvis du bare skal brænde mp3 direkte over for at spille dem på en DVD-afspiller, så ville jeg da helt klart selv vælge Nero... Men.. hvis de først skal konventeres fra mp3 over til cd format, så bruger jeg mediaplayer.. Jeg har ikke haft problemer med det før..
Avatar billede c-holst Novice
26. august 2003 - 21:30 #7
http://download.com.com/3150-2646-0.html?tag=dir
http://www.webattack.com/freeware/gmm/fwcdburn.shtml
http://www.webattack.com/shareware/gmm/swcdburn.shtml
http://www.tucows.com/audio_burners_default.html

døm selv, der er mange, og jeg kender ikke noget til dem, som for mig til at komme med mere konkrete råd til dig, måske kan andre komme med gode erfaringer, men i så fald skal du tænke over, at det ofte er et udtryk for en mands holdning til et bestemt program, hvilket jeg synes man ser for meget her på siden.

men nero er godt, det tror jeg alle kan være enige om
Avatar billede c-holst Novice
26. august 2003 - 21:35 #8
driveren til brænderen er i de fleste tilfælde brænderprogrammet selv.
men hvad drevet hedder kan du finde ud af med:

http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Avatar billede starboy_dk Nybegynder
26. august 2003 - 21:44 #9
nero er godt meen...
jeg bruger musicmatchjukebox da man bare skal lave en playlist og så tryk på "brænd" dejlig nemt.!
Avatar billede c-holst Novice
26. august 2003 - 21:46 #10
det lyder som noget jeg må have ind, dropper du ikke lige et link
Avatar billede flintstone Novice
26. august 2003 - 21:59 #11
http://www.eksperten.dk/spm/332276

Det kører bare for OleBent!! :-)
Brug den og du er kørende!
Avatar billede flintstone Novice
26. august 2003 - 22:01 #12
Sorry....det var vist ikke lige det du havde brug for.
Mit link var til at rippe til *.MP3 i WMP
Avatar billede bumle22 Nybegynder
26. august 2003 - 22:03 #13
c-holst. Tak for hjælpen dine links virker. Burn4free virker upåklageligt. Point til dig
Avatar billede bumle22 Nybegynder
26. august 2003 - 22:05 #14
Tak til alle for hjælpen.
Avatar billede c-holst Novice
26. august 2003 - 22:15 #15
takker for point