Avatar billede guldborg Nybegynder
26. august 2003 - 19:47 Der er 4 kommentarer

Forbindelse af front-port-ledninger(mic og speaker) til lydkort?

Hvordan tilslutter jeg de syv pin-stik...

MIC IN,MICBIAS,GND,SPKOUT R,SPKOUT L,RETURN R,RETURN L

...fra de to porte for mikrofon og høretelefoner, i fronten af kabinettet, til mit Soundblaster Live! 5.1? Hvilke headers skal de i?
Avatar billede zenze Nybegynder
26. august 2003 - 22:53 #1
Du skal nok ind på:
http://uk.europe.creative.com/support/forums/
- men gør dig ingen forhåbninger. For 3-4 måneder siden trevlede jeg alle spørgsmål igennem, men Creative har vist ikke ønsket at oplyse om pinout-diagrammet. Måske er de bange for at folk ikke vil købe deres Live!Drive (Den boks til at montere i 51/4" båsen)
Avatar billede zenze Nybegynder
26. august 2003 - 22:56 #2
Jeg formoder at du har en anden multimedia front end den, der leveres med Live Platinum.
Avatar billede guldborg Nybegynder
26. august 2003 - 22:57 #3
hvilken front?
Avatar billede zenze Nybegynder
26. august 2003 - 23:28 #4
Jeg var lige omkring dit første spørgsmål om dit IDC fiksfakseri.
Altså, du har ingen front, men derimod et kabinet med udtag - og det kunne du da godt have oplyst om i dette spørgsmål også.
Du vil stadig få svært ved at finde pinout på SB Live! 5.1 - for i deres eget forum har arrige kunder længe rykket for diagrammerne til både Live! og Audigy kortene.
Vil du have stikkene frem på fronten kan du anskaffe fronten brugt, for de har den ikke længere i deres sortiment på deres on-line store:
http://uk.europe.creative.com/estore/