Avatar billede hellbox Nybegynder
26. august 2003 - 19:06 Der er 2 kommentarer

WARCRAFT 3 hjælp

jeg sidder og har et mega problem jeg har lavet en iso af mit originale warcraft 3 roc med winiso og jeg har også prøvet at lave en med clone cd.
grunden til at jeg skal køre med en iso fil er at det er en netcafe det skal køre på og vi har 28 spil med serials men vi har ikke cdrom drev i pcerne og min ide var at køre det via daemon tools men jeg har snart prøvet alt jeg har slået alle emulatorne til i daemon men den spørger stadig efter cden og det skulle jo gerne virke på battlenet plz hjælp
Avatar billede locturian Nybegynder
27. august 2003 - 12:08 #1
Hejsa

Det er beskyttelse i spillet der gør at du skal bruge cd. Jeg vil ikke opfordre til ulovligheder, men smut ind på www.megagames.com og gå ind under game fixes, der skulle du gerne kunne finde en no-cd path til warcraft 3. Den ændre .exe filen du bruger til at starte spillet.

Jeg gør opmærksom på, at det ikke er lovligt at benytte patches/modificeringer der ændre i original kildekode. Bare lige for at få det på det rene :)
Avatar billede hellbox Nybegynder
28. august 2003 - 17:32 #2
hmmm jeg ved godt jeg kan gøre det men det virker stadig ikke på battlenet og det er ligesom det der er pointen da jeg har 28 spil med serials orgialt men kun et cdrom drev