Avatar billede ..jan Nybegynder
19. december 2000 - 16:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Viborgnet

nu kan det fandengalme snart være nok med viborgnet. Hvis man vil have et hurtigt svar på et konkret spørgsmål, selvom fejlen er deres, koster det 5 KR/min.
ellers tager det ca.2-3 dage før svaret kommer.
30 point til ham der kan en værre historie, ud over den her på www.fraud.dk som endte hos forbrugerstyrelsen.
Avatar billede microtec Nybegynder
19. december 2000 - 17:03 #1
Hmm, \"Viborgnet\" siger du.

Var det ikke også dem der stjal sourcekoden til et betalingsystem som deres tidligere samarbejdspartner havde udviklet, for derefter at benytte det som værende deres eget.

De er vist ikke helt fine i kanten.
Avatar billede microtec Nybegynder
19. december 2000 - 17:08 #2
Jo, jeg huskede rigtigt.
Deres samarbejdspartner hed Freeway.
Se sagen omtalt på:

http://www.dibs.dk/butiks_presse.htm
Avatar billede klas Juniormester
19. december 2000 - 17:38 #3
Jeg ved ikke hvorfor  -  men jeg finder det mistænkeligt at denne bruger er nyoprettet og hedder ..jan (Viborgnet = 2xJan) - samt kun har oprettet / deltager i 2 spørgsmål som begge nævner viborgnet op til flere gange . .
Avatar billede ..jan Nybegynder
19. december 2000 - 18:38 #4
det er der da ikke noget mistænkeligt ved. Jeg har kæmpet en kamp med viborgnet ang. skriverettigheder til min database, der har ikke været nogen hjælp hos dem selv om det nu er konstateret at fejlen lå hos dem, Jeg er flyttet over til www.azero.dk istedet,
Avatar billede klas Juniormester
19. december 2000 - 19:20 #5
ok . .har også været kunde hos viborgnet engang . . De er sq nogle sjove nogle :o) http://212.10.88.36/RKI---Blokering.jpg er hvad de fik ud af at prøve at få mig til at betale nogle penge jeg ikke skylder dem . .

De vil vist stadig gerne have mig til at betale penge til dem . .sidste regning lød på lidt over 22.000 inkl. et par af deres 1000 kr. rykker gebyrer . . De har sendt mig nogle breve igennem nogle forskellige advokater, men siden jeg svarede dem sidst at jeg stadig ikke havde lyst til at betale dem har jeg ikke rigtigt hørt noget.
Avatar billede microtec Nybegynder
21. februar 2001 - 10:11 #6
..jan >> Lukke du ikke lige spørgsmålet?
Avatar billede ..jan Nybegynder
21. februar 2001 - 10:47 #7
hmm