Avatar billede avd Nybegynder
26. august 2003 - 15:51 Der er 5 kommentarer

System standby

Hi
Jeg håber der er nogle der kan oplyse hvordan man afhjælper opstarts problemer med win 98 2udgave når den er gået i system standby og ikke vil komme til live igen..
og stanbyèn skal bruges..
Avatar billede peet-49 Novice
26. august 2003 - 16:01 #1
Star den i fejlsikret tilstand, gå i egenskaber for skærm og sæt strømstyring, så den ikke går i satad-by
Avatar billede avd Nybegynder
27. august 2003 - 08:40 #2
dette er ikke en løsning da den skal kunne gå i stanby :-)
Avatar billede peet-49 Novice
27. august 2003 - 11:54 #3
Har du set efter hos microsoft, de har måske en løsning
Avatar billede avd Nybegynder
27. august 2003 - 12:00 #4
har kikke der ingen løsninger med mindre man har novell på maskinen og det er der ikke !!
Avatar billede peet-49 Novice
27. august 2003 - 12:32 #5
Prøv dette: Gå i KØR skriv sfc og tryk OK, så skannes alle skjulte windowsfiler, du skal have din win98 skive parat.