Avatar billede 040471 Nybegynder
26. august 2003 - 15:37 Der er 2 kommentarer

Contribute, ændring af menuen.

Jeg har ændret i selve Contribute, således at man i menuen under Insert, nu har flere forskellige funktioner, som jeg gerne vil have at mine brugere skal kunne benytte.

Men, jeg har et ønske om at Contribute kan hente data fra min sql_db på serveren og via Insert menu, få en oversigt og herefter vælge den ønskede data og ved klik på OK, indsætte data på siden.

Jeg har fået det til at virke fint, hvis altså bare data'ene er variabler skrevet direkte i .JS filen, men når jeg laver en connection til sql_db og hernter data herfra så virker intet.

Er der nogen der har lavet noget lignende til DW eller Contribute?

/040471
Avatar billede 040471 Nybegynder
19. januar 2004 - 10:32 #1
Jeg har nu løst opgaven. andre som får samme problem er velkomne til at sende en mail.
Avatar billede 040471 Nybegynder
19. januar 2004 - 10:33 #2
lukkes