Avatar billede error_martin Nybegynder
26. august 2003 - 15:01 Der er 2 kommentarer

Jeg tror jeg er i rigtig Kategori - Jeg mangler hurtig hjælp

Hej derude..
Jeg mangler hjælp til noget her..
Jeg kan ikke se hvad der er galt.. men når jeg går ind på min side og logger ind på en chat jeg har.. så siger den :

Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /var/www/hotels/1go/chatplanet/html/inc/password.php on line 2

Warning: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/hotels/1go/chatplanet/html/inc/password.php:2) in /var/www/hotels/1go/chatplanet/html/inc/sql.php on line 3

-
Jeg har prøvet at ligge det om til html/inc/sql.php - men det hjælper ikke!..
jeg ved ikke hvad der er galt og vil gerne have et hurtigt svar!

På forhånd tak!
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
26. august 2003 - 15:10 #1
Du skal over i PHP kategorien, du har et problem med rettigheder samt et problem med at du prøver at skrive HTTP-headere efter du har startet med at outputte HTTP-body.
Avatar billede error_martin Nybegynder
26. august 2003 - 15:12 #2
okay.. tak :)