Avatar billede bobbecs Nybegynder
26. august 2003 - 12:02 Der er 15 kommentarer

CS hjemmeside

hey all

jeg skal bare bruge et tilbud på hva jeg kan forvænte at en hjemmeside kommer til at koste....

siden skal indeholde flash animationen , SKAL være original desing , siden skal bruges til en official CS clan....

hva ka det koste ????
Avatar billede keysersoze Guru
26. august 2003 - 12:04 #1
kommer meeeeget an på hvad du/i ønsker af funktioner - om der skal være et tilhørende administrationsmodul så indhold kan redigeres, om det er statisk information etc...
Avatar billede locturian Nybegynder
26. august 2003 - 12:05 #2
3-5000kr - hvis du finder en grafiker der lige har tid til en billig opgave :)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. august 2003 - 12:23 #3
Bobbecs, du kan se hvad jeg tidligere har lavet på mit site www.larsholmgaard.dk - alt hvad du ser dér er originalt materiale, skabt fra bunden.

Jeg kan bestemt lave et originalt website til dig, med den vildeste grafik, men jeg er helt enig med keysersoze, der er ikke nogen idé i at slynge en pris ud i luften uden at få specificeret, hvad det er du præcist gerne vil have - 'flash animation' er fx et vidt begreb.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig for et prisoplæg. Min timepris er ganske rimelig, men brug først lige 5-10 minutter på at kigge på mit site og se, hvilken kvalitet jeg kan levere. ;-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. august 2003 - 12:31 #4
Glemte lige min pointe: du kan sikkert sagtens få naboens søn til at lave et eller andet tutorial-gejl for en pose bløde trøfler og en kasse cola - men, sørg for at se kvaliteten og originaliteten FØR du vælger leverandør... der er stor forskel.
Avatar billede locturian Nybegynder
26. august 2003 - 12:45 #5
holmgaard4, lad nu være med at skrue forventningerne alt for højt op? :) Det er en cs-clan... Dsv, sikkert (Siger ikke med sikkerhed! :) en gruppe 14-16 årige.. Uden de store penge på lommen.... Og jeg har endnu ikke været ude for at score de store penge på et csclan design :)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. august 2003 - 12:55 #6
Hehe... you've got a point there, locturian! :-))
Avatar billede mannik Nybegynder
26. august 2003 - 14:05 #7
fortæl lidt mere på tommy@manniken.dk så finder vi nok ud af noget. Jeg mangler lidt til mine referencer
Avatar billede bobbecs Nybegynder
26. august 2003 - 18:13 #8
Locturian : hmm d virker lidt som om du er lidt ja hvaa skal j siigeee nå fuck d ! jeg er 21 og jo jeg har råd til a lægge pengene til den HP !!
Avatar billede locturian Nybegynder
26. august 2003 - 18:18 #9
Jeg er skam ikke noget - Jeg taler bare af erfaring - Hvis du vidste hvor mange der har spurgt mig om et cs-design, og når jeg spørger til betaling så siger de '50kr' - Eller, du får et banner på siden...

that's all
Avatar billede keysersoze Guru
26. august 2003 - 18:23 #10
som sagt i min første kommentar er det meget svært at komme med en fast pris - men finder du/i ikke en anden, skal du/i være velkommen til at kontakte mig for at høre nærmere på mail/msn kim@soze.dk eller icq 32036024
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. august 2003 - 09:34 #11
jeg vil også gerne ligge et tilbud, jeg kan kontaktes på martin@pezzo.dk og du kan se referencer på www.pezzo.net
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
28. august 2003 - 08:37 #12
kan godt komme med et forslag har lavet en del cs sider..... chelsea@jubiipost.dk
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
28. august 2003 - 18:06 #13
har lavet en temålate til en anden klan men de lukkede kunne du bruge følgende? http://www.lls.frac.dk/prodesign/2/index
Avatar billede dossing Nybegynder
03. september 2003 - 21:40 #14
Hvad er en "cs" side?
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. september 2003 - 21:44 #15
en Side om et spil som hedder Counter Strike :) som regel klaner som spiller spillet der mangler en hjemmeside