Avatar billede ameq Nybegynder
26. august 2003 - 11:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Slå servicen Windows Time fra?

Hvad sker der hvis man slå servucen Windows Time fra i enhold til ens domaine?
Avatar billede mjohansen Nybegynder
26. august 2003 - 11:38 #1
At uret ikke bliver holdt opdateret via en NTP-server. (Som regel et atomur).
Avatar billede ameq Nybegynder
26. august 2003 - 11:41 #2
ville det ikke være det sammen som hvis man ikke var på et domain?
Avatar billede mjohansen Nybegynder
26. august 2003 - 11:44 #3
Ikke nødvendigvis. Du kan jo sætte Windows Time op til at selv gå på internettet og synchronisere uret. Men hvis du ikke har gjort det, så kan den jo ikke gøre det, hvis den ikke kan få fat i domænet.
Avatar billede ameq Nybegynder
26. august 2003 - 11:45 #4
så bliver uret bare styrret af selve computeren? f. eks. biosen
Avatar billede mjohansen Nybegynder
26. august 2003 - 11:56 #5
jep
Avatar billede ameq Nybegynder
26. august 2003 - 11:57 #6
okey takker