Avatar billede megaf Nybegynder
26. august 2003 - 01:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

P800 Original CD

Jeg har mistet min CD med P800 softwaren, når jeg henter pc suite fra sonyericsson.com er jeg stadig ikk i stand til at kommunikere med min tlf. Den genkender simpelthen ikk den som en usb enhed. Jeg har prøvet på Win2000 og WinXP, men problemet lader sig ikke løse. Det jeg beder om er en eksakt kopi af den originale P800 CD gerne som en iso fil. Eller evt. en løsning til hvorfor hver gang jeg sætter usb kablet fra min usb cradle i komputeren beder dem om driver installation, selvom jeg har instaleret pc suite fra sonyericsson's hjemmeside...

På forhånd tak
Avatar billede megaf Nybegynder
26. august 2003 - 01:27 #1
Det skal lige siges at jeg har prøvet at hente det som er foreslået her;
http://www.eksperten.dk/spm/379987
Men guide ny hardware vil ikk genkende det.
Avatar billede megaf Nybegynder
26. august 2003 - 20:59 #2
købte en ny cd fra forhandler.