Avatar billede cek Nybegynder
25. august 2003 - 23:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MS DHTML Editor uploader ikke

Jeg kan ikke få MS DHTML Editor til at fungere (uploade) til siderne på mit websted beliggende på et webhotel.
Mange point gives til dem der kan afhjælpe problemet.
/cek
Avatar billede roenving Novice
26. august 2003 - 00:45 #1
Du skal kopiere indholdet fra din iframe/div ind i et textarea onsubmit ...
Avatar billede cek Nybegynder
26. august 2003 - 00:56 #2
..dén må du lige gøre lidt mere konkret så jeg kan være med ;)  mvh
Avatar billede roenving Novice
26. august 2003 - 01:10 #3
Hvis du bruger en div med contenteditable skal du 'bare' kopiere indholdet ind i et textarea, når du submitter !-)

-- såvidt jeg husker er den mere besværlig hvis du bruger en iframe ...

Men den ser nogenlunde sådan ud:

<form ... onsubmit="this.textarea.value=document.getElementById('DHTMLeditor').innerHTML">
Avatar billede cek Nybegynder
26. august 2003 - 01:45 #4
Det forstår jeg simpelthen ikke. Jeg skulle nok have fortalt at jeg blot er vant til at udvikle websider i wysiwyg editorer og kun en lille smule i selve koderne.
Jeg troede det var ganske enkelt at integrere denne MS DHTML Editor funktion på mit websted, så jeg ville være istand til at redigere indholdet af visse sider fra en IE på den anden side af kloden ..sådan lidt 'mini-CMS-agtigt'

Bemærk jeg er først på igen imorgen aften, og håber du fortsat ønsker at hjælpe mig videre.  mvh cek
Avatar billede cek Nybegynder
26. august 2003 - 23:16 #5
hej roenving, ..er du på ?
Avatar billede cek Nybegynder
03. september 2003 - 22:39 #6
lukker
Avatar billede roenving Novice
30. oktober 2003 - 22:26 #7
Fik du nogesinde løst dit problem ?-)