Avatar billede winpower Nybegynder
25. august 2003 - 22:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Admin modul til shop?

Er der ikke en af jer hardcore nørder der kan lave sådan et.. nu har jeg rodet med det en hel uge og har altså inset at det er ikke programering jeg skal slå mig ned på...

Det jeg skal bruge er en modul jeg kan gå ind og tilføje grupper og vare i.. så skal jeg kan redigere i varene og oploade et billed til varen...

Synd jeg kun kan give 200 point da jeg ville give 3500 for det.... har virkelig brug for den del....

Kom nu... vis hvad i kan...

mvh
WinPower.......
Avatar billede keysersoze Guru
25. august 2003 - 22:40 #1
jeg tvivler nu på at så stor en opgave kan løses for point - det er jo noget andre firmaer tjener kassen på.

Jeg skal selvfølgelig ikke afskrive muligheden for at du kan få den gratis - men skulle du have lyst skal du være velkommen til at kontakte kontakte mig så vi måske kan finde ud af en løsning.

Hvis ikke du ved det kan du i www.oscommerce.dk få en gratis og rigtig god webshop som dog er i php
Avatar billede winpower Nybegynder
25. august 2003 - 22:47 #2
det ved jeg for jeg har en kørende men min kone vil til at sælge nogle ting fra en shop og den skal bare ligge på min server og skal ikke være så stor som osc...

Men pyt.. jeg må jo bare knokle vidre....
Avatar billede eagleeye Praktikant
25. august 2003 - 23:00 #3
Du kan finde flere shopping systemer på nettet, som er gratis, kan du bruge sådan et?
Avatar billede cdc Novice
25. august 2003 - 23:00 #4
Avatar billede winpower Nybegynder
25. august 2003 - 23:03 #5
eagleeye << det kan jeg sagtens... den skal bare være i ASP og ikke vildt advanceret... har du et link?
Avatar billede eagleeye Praktikant
25. august 2003 - 23:10 #6
Avatar billede vbcoder Nybegynder
26. august 2003 - 07:49 #7
jeg har et enkelt shopsystem med admin interface med billede upload med automatisk generering af thumbnail til vareliste

du kan købe en licens til koden billigt

kontakt mig på www.visualcoder.dk
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. december 2003 - 15:07 #8
sker der mere her?
Eller kan du lukke ved selv at svare og acceptere dig svar eller bede en om at ligge svar hvis du har brugt de løsnigner vi har givet.
Avatar billede winpower Nybegynder
27. april 2004 - 23:38 #9
lukker
Avatar billede winpower Nybegynder
27. april 2004 - 23:40 #10
lukket