Avatar billede light Praktikant
25. august 2003 - 21:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Eksempel der kan overføre data fra DataGrid til ListView

Jeg skal bruge et eksempel der kan overføre data fra DataGrid til ListView (med columns som i DataGrid)

Mange tak på forhånd

Mvh
Light

P.S.: Projektet bedes zip'es eller RAR'es og sendes til mig som link til web server eller sendes til min mail...

ajh@hansen.mail.dk
Avatar billede light Praktikant
25. august 2003 - 21:20 #1
dette skal ske ved tryk på en knap
Avatar billede martin_moth Mester
26. august 2003 - 09:14 #2
"P.S.: Projektet bedes zip'es eller RAR'es og sendes til mig som link til web server eller sendes til min mail..."

Skal vedkommende der laver det ikke også skrive et dokument, der beskriver programmet, og sende i 3 kopier anbefalet til dig ;o)

Spørg om principperne, og kod det selv.

Princippet må vel være, at loope over dit datagrid, og smide hver post over i listitem med en .Additem. Andre kan sikekrt være meget mere konkrete...
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
26. august 2003 - 15:26 #3
Martin > Det har jeg allerede forklaret light. Set evt. hans sidste 3-4 spørgsmål oprettet over samme tema ;o))
Avatar billede light Praktikant
26. august 2003 - 16:38 #4
blueeye du har (med al respekt) ikke forstået en skid af mine spørgsmål med undtagelse af et og det var ngoet helt andet... for det er netop ikke alt der bliver tilføjet fra databasen men kun det i et "søgefelt"

blueeye97 - lad være med at ligge indlæg på mine spørgsmål mere... det er ret belastende at skulle forklare din tungnemme røv at det er noget helt andet...

desuden stopper din besked andre i at svare - da de tror ejg allerede har fået svar på det fra dig HVILKET JEG IKKE HAR...

martin_moth >>> det er ofte ejg får noget kode og ikke kan finde de referencer der skal til det... hvilket er lidt iriterende ;o) - derfor er ejg begyndt på at bede om at få det zip'et ;o)
Avatar billede light Praktikant
26. august 2003 - 16:39 #5
det lader heller ikke til at nogen kan hjælpe mig med noget kode
Avatar billede light Praktikant
26. august 2003 - 16:53 #6
blueeye97 >>> du må undskylde at jeg var nød til at sige det på den måde blev bare lidt for meget...

svar eller ej på mine spørgsmål men jeg vil ikke kunne tage dine svar seriøst mere... ikke som andre
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
26. august 2003 - 17:17 #7
Light... endnu engang svarede du på dit eget spørgsmål.... Det er ok. Jeg skal nok afholde mig fra at kommentere dine spørgsmål fremover. med hensyn til at jeg ikke skulle kunne besvare dit spørgsmål. Well... Hvis du ønsker specefikke data fra en tabel rykket over i f.eks. en grid eller list, så løber du tabellen igennem for at finde de felter der opfylder det kriterie du har sat. Det er et faktum. Hvis dit spørgsmål handlede om andet var det måske en ide, at du formulerede det lidt bedre.

Jeg vil undlade at bruge de samme gloser som du benytter dig af. Det er jeg ganske enkelt for høflig til.

Fortsat rar dag til dig - trods alt...
Avatar billede martin_moth Mester
26. august 2003 - 17:33 #8
light:

Har du fået løst problemet siden du lukker?

Det lader til at du ikke har forstået ideen med eksperten. Det er ikke bare et sted man sætter andre til at kode for sig...

Så kom igen, vis den kode du har indtil nu, formuler spørgsmålet præcist, og så skal du nok få svar - her på eksperten, ikke sendt til din e-mail adresse - det duer ikke!