Avatar billede drstrangelove Nybegynder
25. august 2003 - 19:08 Der er 2 kommentarer

Simpelt trådløst internet?

Hej med jer. Jeg har lige fået mig en bærbar. Hjemme hos mig selv har jeg Stofanet internetadgang (i Aalborg). Nu vil jeg så gerne kunne koble den bærbare trådløst til internet. Det skal gøres så billigt som muligt.

Efter at have kigget mig lidt omkring på eksperten er jeg stadig ikke sikker på, hvad jeg behøver; accespoint, router eller hvad. Allerhelst vil jeg gerne kunne få adgang til nettet uden min stationære er tændt - og de to maskiner behøver egentlig ikke at snakke sammen for min skyld :o) Den bærbare skal bare på nettet! lidt eksperthjælp ville være fantastisk.
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. august 2003 - 19:15 #1
Du har sikkert en router, hvis du er på nettet, så har du brug for et accesspoint og et trådløst netkort til din bærbare
Avatar billede kvik Nybegynder
26. august 2003 - 07:52 #2
Hvis du ikke vil betale for en famileopkobling (200,-kr + 50 pr mdr.), skal du bruge en router.