Avatar billede hellbox Nybegynder
25. august 2003 - 18:34 Der er 14 kommentarer

warcraft 3 online

jeg har lavet en iso af mit warcraft 3 så jeg kan bruge damon tools men den skriver at jeg ikke har cden i og hvis jeg henter nocd filen kan jeg ikke komme på battlenet  jeg SKAL have det til at køre uden cden for det skal også køre på en netcafe hvor der ikke er cd drev i maskinerne jeg har orginal cder til alle maskinerne hvordan gør jeg plz hjælp
Avatar billede snakeeye Nybegynder
25. august 2003 - 19:03 #1
Du kan godt lave en ISO af warcraft 3 ROC og så køre cd'en via Deamon Tools. Det du bare skal være opmærksom på er at Warcraft 3 cd'en er beskyttet med SecuROM. Så det du skal er at du aktivere den funktion i Deamon Tools. Det burde virke.

Hvis det er Frozen Throne ved jeg det ikke P.T., men har tænkt mig at finde ud af det da jeg ikke selv gider rende rundt med en org. cd i mit drev.

//Snake|Eye
Avatar billede hellbox Nybegynder
25. august 2003 - 19:34 #2
jeg har lige førsøgt dit forslag den gør stadig det samme kan det være min iso fil der er noget galt med jeg har lavet den med winiso ???
Avatar billede snakeeye Nybegynder
25. august 2003 - 19:58 #3
det  kan muligvis godt være din iso, du kan evt. prøve at lave en med CloneCD. Hvis det ikke virker stadig, så prøv at geninstallere det via den ISO som du har lavet med CloneCD
Avatar billede hellbox Nybegynder
25. august 2003 - 20:00 #4
jeg skal prøve tak
Avatar billede hellbox Nybegynder
25. august 2003 - 21:13 #5
jeg har prøvet at lave en image fil med clone jeg får 4 filer ud af det men aner ikke hvad jeg så skal gør????
Avatar billede snakeeye Nybegynder
25. august 2003 - 21:22 #6
du får enten en .bin eller .iso fil ud af det, en af dem kan du bruge. ellers kan du også bruge den .cue fil som der kommer hvis du også har genereret den. Du skal bare mounte den via Deamon Tools
Avatar billede hellbox Nybegynder
25. august 2003 - 21:27 #7
den vil ikke starte som med den anden iso fil jeg har lavet med winiso og hvis jeg går i stifinder og prøver at køre autoplay filen siger den at det ikke er en win32 fil og det er vel at mærke når jeg har mountet file jeg lavede med clone cd det er meget mystisk for jeg kan sagten installere den iso jeg har lavet først men den spørger efter cden når den er installeret ???
Avatar billede hellbox Nybegynder
25. august 2003 - 21:28 #8
clone lavede en cdd og en cue men de virkede ikke
Avatar billede hellbox Nybegynder
25. august 2003 - 21:43 #9
secur rom skal være aktiveret når jeg installere ik ??
Avatar billede snakeeye Nybegynder
25. august 2003 - 21:44 #10
tjooo, det kan være ligemeget, den cue fil burde du kunne mounte og så det virker, ellers prøv load den .bin eller .iso fil som er der...
Avatar billede hellbox Nybegynder
25. august 2003 - 21:57 #11
har jeg prøvet det funger ikke hmmmm aner ikke hvad jeg gør forkert
Avatar billede snakeeye Nybegynder
25. august 2003 - 22:23 #12
hmmm... ved jeg hellerikke lige nu, jeg kommer hjem til min stationære i weekenden, det kan være jeg har en løsning der.
Avatar billede hellbox Nybegynder
25. august 2003 - 22:27 #13
ok tak for hjælpen jeg prøver bare vidre
Avatar billede snakeeye Nybegynder
06. september 2003 - 17:00 #14
har du fundet ud af det ?