Avatar billede nicocarlos Nybegynder
25. august 2003 - 16:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nogen der evt. ligger inde med et forum script der virker??

Det skal være med bruger login, men der skal også være mulighed for at svare uden man logger ind?

Håber i kan hjælpe..
Avatar billede happyface Nybegynder
25. august 2003 - 17:34 #1
Hej nicocarlos.

Det lyder lidt som om, at du har problemer med selve opsætningen af et forum - har jeg ret!?

Jeg har selv haft store problemer med dette - indtil jeg tæskede denne her hjemmeside igennem - den er simpelthen perfekt!

http://www.webcafe.dk/

held & lykke

:-)face
Avatar billede schaefner Juniormester
25. august 2003 - 17:35 #2
Avatar billede kanstrup Nybegynder
25. august 2003 - 17:42 #3
http://netcoders.dk/components.asp?mode=show_component&comp_id=62 har et forum. Jeg ville ellers have anbefalet ASPboardX, men den kan jeg ikke finde på Nettet lige nu. Måske kan Du selv. Det er dejligt simpelt og nemt at tilpasse.
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
25. august 2003 - 18:44 #4
Jeg kan ikke rigtig bruge de forummer der. flere links
Avatar billede leif Seniormester
26. august 2003 - 14:38 #5
Hvad med at bruge www.phpbb.com ???
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
27. august 2003 - 17:40 #6
Jeg har fundet et selv, jeg kunne i kke bruge noget af jeres, så jeg er snupper selv point sig til hvis der er nogle invendinger! ;)
Avatar billede schaefner Juniormester
27. august 2003 - 18:05 #7
Hvilket har du fundet?
Avatar billede happyface Nybegynder
27. august 2003 - 18:06 #8
Jah, det kunne måske have været rart at få tilføjet stedet/scriptet du fandt!
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
29. august 2003 - 17:35 #9
ja undskyld finder lige linket til det og poster det:
Jeg søgte på google frre php forum scipt men kan ikke finde det jeg kan lige smide en link til min hjemmeside når jeg har fået det hele op og køere