Avatar billede tblaster Nybegynder
25. august 2003 - 13:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kode skal laves til program som kan køres fra en hjemmeside

Hvoran laver man en kode om til et program som kan køres via en hjemmeside, og hvordan køre man programmet via hjemmesiden?
Avatar billede mols Nybegynder
25. august 2003 - 13:12 #1
Hmmm - du skriver ikke meget om hvad du egentlig vil. Men een måde kunne være at lave noget Java kode (en såkaldt applet). Efter at have kompileret koden kan du indsætte koden på en hjemmeside og koden udføres herfra. Se www.java.sun.com eller søg på nettet efter "Java tutorial" hvis du vil igang med Java.
Avatar billede truelz Nybegynder
25. august 2003 - 13:14 #2
Du kan køre doskommandoer vha. et ASP-script.
Jeg kan ikke lige huske hvad det hedder, men jeg kan finde ud af det, hvis du er interesseret.
Avatar billede truelz Nybegynder
25. august 2003 - 13:14 #3
Det var et komponent jeg snakkede om... :)