Avatar billede t0rup Nybegynder
25. august 2003 - 13:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sms server

har fået som project at finde ud af hvordan man sætter en server op som sender sms rundt... som feks skal bruges til vækkeur eller reminder? nogle har har en ide om hvordan man gør?
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. august 2003 - 14:22 #1
Måske kan SMS A/S hjælpe dig :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. august 2003 - 15:02 #2
I mit firma bruger vi "Message Master": http://www.derdack.com/index.html

Jeg er ikke så bekendt med det, men vi bruger det til systemovervågning, alarmering og sms beskeder kollegaer imellem.

Men generelt er det mit indtryk at det er forholdsvis vanskeligt at sætte sådan noget op.
Avatar billede spidr Nybegynder
25. august 2003 - 16:20 #3
Hvis man stadig kunne sende sms'er som i gamle dage ved hjælp af alle de der mail adresser havde det jo ikke været noget problem, men når man ikke kan det ved jeg det ikke :)
Holder nu på tele selskaberne er nærige ;)
Avatar billede mjohansen Nybegynder
25. august 2003 - 16:46 #4
Avatar billede robotten Praktikant
26. september 2003 - 08:46 #5
Bustet!

Er du sød lige at kigge dine åbne spm. igennem. Savner noget tilbagemelding ;)
Avatar billede robotten Praktikant
06. november 2003 - 14:04 #6
;)