Avatar billede swiffer Nybegynder
25. august 2003 - 13:05 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Stop Kazaa

Jeg har en søster som bare ikke FATTER at KazZaa er dybt ulovligt. Hun tror bare at det er et ta' selv bord... Og ikke nok med det, så er det også spækket med spyware (som JEG ikke gider at have ind på vores net...)

Har i ikke nogle artikler jeg kan hænge op - Eller endnu bedre: Et program der kan forhindre kaZaa på vores net...

Jeg har prøvet at lukke de porte som den bruger, men den finder bare en anden port...!
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. august 2003 - 13:08 #1
Kazaa er i sig selv ikke ulovligt. Men kan bruges til ulovlige formål.
Avatar billede swiffer Nybegynder
25. august 2003 - 13:09 #2
Ja og det bliver den *tsk* Jeg kender fandeme ingen der kun bruger den til lovlige ting...
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. august 2003 - 13:12 #3
næææ dem er der sq nok langt i mellem....
Du får blandt andet en virus der hedder winsys.exe leveret med Kazaa.
Finder lige et link
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. august 2003 - 13:13 #4
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. august 2003 - 13:19 #5
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. august 2003 - 13:20 #6
andersenph > mener du selv at du har svaret på spg'et ?
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. august 2003 - 13:20 #7
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. august 2003 - 13:20 #8
Rolig nu
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. august 2003 - 13:26 #9
Jeg kommer med links til artikler og det er da bla. det swiffer beder om.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. august 2003 - 13:51 #10
Nu har jeg ikke kazaa, og har intet ønske om at få det ind i på mit net, men et gammelt trick, hvis man vil forhindre et program, der lægger dll-filer eller lign ned i windows folderen i at blive installeret, er at oprette en folder i windows bilioteket, med præcis samme navn som en af de dll-filer som programmet er afhængig af for at køre, og som den selv installerer.
Man kan overskrive filer med en ny version, men man kan IKKE overskrive en folder med en fil, og dermed kan programmet ikke installere dll-filen og ikke køre bagefter.
Avatar billede casperdj8 Nybegynder
25. august 2003 - 15:33 #11
køb en pakke der blokere for alt det som porno og mp3 download så som kazaa og imesh og alle de andre men jeg bruger det selv og du bliver ikke taget for det men hvis du har langsomt internet så er det ikke så godt
Avatar billede casperdj8 Nybegynder
25. august 2003 - 15:35 #12
nemt nok
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. august 2003 - 15:39 #13
casperdj8 >> Hvad er det for en pakke ???
Avatar billede fromsej Praktikant
25. august 2003 - 16:26 #14
Det er jeg også spændt på.