Avatar billede jafet Nybegynder
24. august 2003 - 20:36 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Nvidia gfx drivers?

Jeg tænkte på når der på Tweak.dk står at der er udkommet en 45.xx ,men på den officielle nvidia hp kun er kommet en 44.03.

Hvad kan det være ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. august 2003 - 20:38 #1
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. august 2003 - 20:39 #2
Avatar billede c-holst Novice
24. august 2003 - 20:39 #3
det er fordi det ikke er oficielle udgaver, som ikke er godkendt endnu af nvidia, om de virker, ja, men sikkert ikke 100% i alle features, hvorfr skulle de ellers ikke være ude oficielt endnu
Avatar billede jafet Nybegynder
24. august 2003 - 20:41 #4
HOV !!
Det må i undskylde... Havde jeg ikke set...

Det var bare sidste gang jeg var der inde der ikke var nogen...

rkhdk>> smider du bare et svar ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. august 2003 - 20:42 #5
men ellers kan det være Beta udgaver (og nVidia's folk er igang med at udvikle, men er ikke færdig) og de indeholder så mange fejl
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. august 2003 - 20:43 #6
og nVidias -> som nVidias
Avatar billede jafet Nybegynder
24. august 2003 - 20:43 #7
OK, men er det ikke det bedste at tage de officielle ?
Avatar billede c-holst Novice
24. august 2003 - 20:44 #8
jo, det må man nok regne med, omend der her på E! altid svirer en masse rygter om, at den og den version er så og så god eller modsat. men
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. august 2003 - 22:42 #9
Takker For Pointz! ;o)