Avatar billede agg-zeus Nybegynder
24. august 2003 - 19:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problem med at scanne med HP PSC500

Når jeg i den medfølgende software vælger Scan så kommer der en infoboks op hvori der står:

Det angivne modul kunne ikke findes.

Jeg kører Windows 2000. Nogen der har et forslag til hvorfor den ikke vil scanne ?
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
24. august 2003 - 19:46 #1
glemte lige:

trykker man på scan på printeren så skriver printeren i den display:

Kan ikke koble til PC.

Jeg kan sagtens printe og kopiere !
Avatar billede casperdj8 Nybegynder
24. august 2003 - 20:40 #2
du skal huske at købe et usb stik og sætte det ind i printeren og computer,
hvis din computer ikke stater det printere og anden hardware og sige tilføj eller søg efter hardware
så skulle det være gjort
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. august 2003 - 21:42 #3
stod der på æsken eller i manualen at der skulle bruges et usb-kabel, så burde det ligge i æsken.
Har selv en Officejet G55, den skal bruge et usb og det fulgte med maskinen.

Det kan også være at du skal hente Win2k drivere, ellers skal du bruge den vedlagte CD til installation af drivere.
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
24. august 2003 - 22:07 #4
printeren er sat til pc med alm. printer kabel til LPT1 på PC ... og software er installeret fra Cd.. har også prøve at hente det fra HP´s hjemmeside... men det hjælper ikke...

Scanner funktionen fungerede i Win ME......
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. august 2003 - 22:48 #5
har du prøvet at installere skanneren i Kontrolpanelet?
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
25. august 2003 - 18:24 #6
nej men det burde vel ikke gøre nogen forskel ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. august 2003 - 20:11 #7
Det var da værd at prøve!
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
25. august 2003 - 20:40 #8
korrekt.. ;) men har lige kigget HP's support forum igennem og har fundet et par links og tips som jeg vil prøve... Men kan først vende tilbage med respons i weekenden, da det er min kærestes printer og jeg kommer først ud til hende igen i weekenden... men skal nok give lidt point i weekenden... :D
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. august 2003 - 22:06 #9
ja, ja, men vi afventer blot og håber det lykkes for dig ;o)
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
05. september 2003 - 09:28 #10
fik løst problemet ved at slette en enhedsdriver der åbenbart slettede al hardware og installerede det igen! Og efter reboot, så fandt computeren selv printeren og det virker nu...