Avatar billede keles_15 Nybegynder
24. august 2003 - 19:01 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor Kan jeg ikke gå på Arto.dk og nogle andre sider

Den siger bare at den ikke kan finde siden er der ikke nogle der vil hjælpe det er fandme for irrerterne???? Jeg forstår ikke en skid af det her????? jeg vil give 50 point hvis i vil hjælpe......
Avatar billede tommyv Nybegynder
24. august 2003 - 19:04 #1
Jeg kan sagtens gå på www.arto.dk, og jeg har CyberCity...
Avatar billede keles_15 Nybegynder
24. august 2003 - 19:06 #2
Det ved jeg ikk Men det virker ikk den sider sidenfindes ikk!!!
Avatar billede chapter Nybegynder
24. august 2003 - 19:07 #3
du arbejder ikke offline, vel ;o)
Avatar billede nmh Nybegynder
24. august 2003 - 19:08 #4
Det er nok bedst at skrive www.arto.dk
Den kommer ikke ret hurtigt frem.
Prøv lidt senere. Den er måske overbelastet af og til.
Avatar billede keles_15 Nybegynder
24. august 2003 - 19:09 #5
Det er det hele tiden det har ikke virket siden 4 uger siden??? kan du hjælpe??
Avatar billede keles_15 Nybegynder
24. august 2003 - 19:10 #6
Hvordan arbejder man Offline
Avatar billede keles_15 Nybegynder
24. august 2003 - 19:10 #7
Når jeg er på nettet
Avatar billede chapter Nybegynder
24. august 2003 - 19:12 #8
hvis alt det andet virker er det ikke det.. Men det sættes i IE -> file -> work offline..
Jeg hælder mest til nmhs løsning (overbelastning)
Avatar billede nmh Nybegynder
24. august 2003 - 19:12 #9
Jeg kom på uden problem, men som sagt, det gik lidt langsomt.
Prøv med IP-adressen i stedet for:
prøv at skrive 81.19.252.212 i adresselinien.
Avatar billede keles_15 Nybegynder
24. august 2003 - 19:15 #10
Tak for hjælpen det virker!!! Ip'er er gode
Avatar billede chapter Nybegynder
24. august 2003 - 19:16 #11
Hmm.. jeg kan godt nok gå på hver gang, godt nok med lidt langsom load tid, men ikke noget specielt.. Det skulle da være mærkeligt hvis du bliver sidst i køen hver gang
Avatar billede keles_15 Nybegynder
24. august 2003 - 19:17 #12
Hvordan da???
Avatar billede allanfo Praktikant
24. august 2003 - 19:18 #13
Har du en firewall? Prøv at kontrollér om den blokerer siden. Den virker fint hos mig.
Avatar billede keles_15 Nybegynder
24. august 2003 - 19:19 #14
Hvordan går jeg det???
Avatar billede nmh Nybegynder
24. august 2003 - 19:21 #15
Nå, nu fik Allanfo pointene. Var det meningen?
Avatar billede keles_15 Nybegynder
24. august 2003 - 19:23 #16
Jeg fatter ikke skid af det i må ozz få ?? bare fortæl hvordan det der Firewall halloysa
Avatar billede chapter Nybegynder
24. august 2003 - 19:28 #17
Hvis du kan bruge IPen men ikke adressen må der vel være noget galt med koblingen i mellem dem for dig - altså Domain Name Serveren (DNS).. Men det burde vel være mere generelt problem end bare for dig... Jeg er ikke helt hjemme i DNS men det kan være en anden bruger kan være behjælpelig
Avatar billede keles_15 Nybegynder
24. august 2003 - 19:31 #18
chapter du tjener point... hvordan giver jeg ud...... og er der en der vil hjælpe vidére ........ det er pisse irrerterne.....
Avatar billede chapter Nybegynder
24. august 2003 - 19:35 #19
hmm jamen jeg har jo ikke løst problemet og det var teknisk set nmh som kom på sporet af løsningen.. Hvis du vil have dine points tilbage, så må du lige bede allanfo oprette nyt spørgsmål bagefter og fortsætte denne tråd i nyt spørgsmål for at give korrekte person points.
Avatar billede nmh Nybegynder
24. august 2003 - 19:53 #20
Pyt med pointene,
men du skal huske en anden gang at se om flere har svaret, eller om du faktisk ikke vil give point til de, der har svaret. Det er blot at afvise et svar. Hvis du vil give point, til nogle der ikke har svaret, skal du blot bede dem om at lægge et svar.

men tilbage til dit problem. Der er som chapter siger noget galt med din DNS-server.
Kan du få forbindelse til andre websteder? f.eks. www.kongehuset.dk?
Avatar billede keles_15 Nybegynder
24. august 2003 - 20:02 #21
Ja det kan jeg godt!!!
Avatar billede nmh Nybegynder
24. august 2003 - 20:20 #22
Så må det vist være den DNS-server du benytter, der ikke er kan klare www.arto.dk.
men det er så mærkeligt, at tommyV ikke har problemer. I bruger formentlig (men ikke nødvendigvis samme DNS-server).
SPørg Cybercity om problemet.
Avatar billede allanfo Praktikant
25. august 2003 - 21:17 #23
De point der er der vel en der skal have tilbage ?
Avatar billede nmh Nybegynder
25. august 2003 - 21:29 #24
Giv dem til keles15, så kan han selv dele dem ud, som han synes, men vi kan også bare glemme det hele.
Avatar billede allanfo Praktikant
26. august 2003 - 00:19 #25
Se tråd 'Point Til Keles15'
Avatar billede bredker Nybegynder
26. august 2003 - 06:49 #26