Avatar billede plobber Nybegynder
24. august 2003 - 17:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CS server stats

her er det muligt at lave noget lige som det øverste på denne side: http://cs.zalon.dk/svinfo.php?server=62.79.37.3:27017 i asp ??? hvis jeg hvordan / hvor kan jeg finde det ?
Avatar billede plobber Nybegynder
24. august 2003 - 18:26 #1
er der ingen der har nogen ideer ???
Avatar billede netro Nybegynder
24. august 2003 - 21:23 #2
Jeg ved ikke, hvad det er for noget, men IP-adressen kan du i hvertfald aflæse med:

Request.ServerVariables("Remote_Addr")
Avatar billede soes Nybegynder
24. august 2003 - 22:16 #3
Hvis du ønsker at hente stats fra en CS server så synes jeg at du skal prøve at lave en søgning her på eksperten. Efter 3 spm vil du får det entydigt svar, at det er ikke muligt som landet ligger nu. Det er et af de spm som har været oppe at vende mange gange. En løsning ville måske være at have en anden server, tror at det er apache de bruger som lavede en simpel html side som man derefter henter ind i sit asp script via asp.http eller ligende det kan også godt være at du kan finde et script (PHP) som laver en xml fil som du kan lege lidt med men tvivler dog meget på det.
Avatar billede plobber Nybegynder
27. august 2003 - 22:11 #4
lukker.. kunne ikk bruge dette.. :S