Avatar billede mod Nybegynder
24. august 2003 - 17:04 Der er 9 kommentarer

www.modding.webbyen.dk

Tjek den her side og sig hvad i syntes

www.modding.webbyen.dk
Avatar billede mod Nybegynder
24. august 2003 - 17:05 #1
HUSK OG SKRIV I GÆSTEBOGEN OG SKRIV HVAD I SYNTES

M.V.H
      MOD/SUNE
Avatar billede dr0zie Nybegynder
24. august 2003 - 17:07 #2
den er meget fed men hvorfor opretter du 2 spm af det samme ..?
Har du ikek fået nok svar i http://exp.dk/spm/391136?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
24. august 2003 - 17:08 #3
altså ikke hpen men pcen
Avatar billede fangel Nybegynder
24. august 2003 - 17:40 #4
1) nøj - den er ikke pæn ;) helt sort med en skirg-gørn skrift, ad! desuden står der intet på siden og den er slet ikke informativ - ikke en side jeg ville bruge mere en 17.3 sekunder på!

2) hvad fann skal jeg bruge en side der skriver noget info om min computer - hvis jeg havde brug for det, hvorfor skulle jeg så gå ind på din computer istedet for i mit kontrolpanel?

Morten
Avatar billede fet321 Nybegynder
24. august 2003 - 18:59 #5
Mørkeblå link på sort baggrund er ikke så heldigt. Jeg vil endda sige ubrugeligt.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
24. august 2003 - 19:27 #6
Vil sige det sådan..
Vil du have et ærligt svar, eller et meget ekstremt pænt et...
ok, du får det meget ekstremt pæne svar...
Webbyen.. fin hastighed..
Avatar billede fangel Nybegynder
24. august 2003 - 20:50 #7
webmasterdk => hæhæ... man kan vil altid finde et eller andet positivt ;)
Avatar billede backdropdk Nybegynder
10. november 2003 - 16:59 #8
Hmm.. siden er lidt amatør agtig, og flammerne på PC'en er ikke lige så flotte som dem på www.casemodding.dk, men det er fedt du har prøvet... Mit første mod gik heller ik helt som det skulle, det kostede mig et nyt bundkort... :D
Avatar billede nomisdk Nybegynder
25. november 2003 - 09:47 #9
ikke særlig flot side, tjek hellere www.cool-case.dk