Avatar billede smyns Nybegynder
24. august 2003 - 16:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

DVD ripper (EasyDivx)

Er der nogen der kender EasyDivx. Er det et godt program? Nå jeg starter programmet op kommer der en boks hvori der står. Please authenticate the DVD by opening it with a software DVD Player. If you do not do this Easydivx can not make a back up of you're DVD.Hvad betyder det? Jeg har en DVD rom driver.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2003 - 16:37 #1
Det betyder: Du skal starte dvd'en op i din afspiller først.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2003 - 16:37 #2
Altså det program du ser dvd'er med på din maskine.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2003 - 16:43 #3
Hvorfor afviser du mit svar, jeg fortalte dig hvad du spurgte om?
Avatar billede smyns Nybegynder
24. august 2003 - 16:51 #4
Undskyld, men jeg er ny bruger, så bær over men mig. Jeg har prøvet det du siger,men min medie player kommer frem og sige at den ikke kan afspille denne DVD da der ikke er nogen kompatibel DVD dekoder på denne computer
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2003 - 17:26 #5
Der er en god ting lige at fortælle hvorfor man afviser et svar, og du kan med fordel læse dette her, der står meget godt: http://www.ebruger.dk/faq/

Og så tilbage til dit problem, fulgte der ikke noget software med til din dvd afspiller? Det er det du skal bruge til at åbne dvd'en med først, hvorfor må du altså ikke spørge om.
Avatar billede smyns Nybegynder
24. august 2003 - 17:32 #6
Jo det gjorde der, men det er lånt ud. Jeg prøver det lige, når jeg får min CD. Tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2003 - 17:37 #7
Ellers prøv at hente PowerDVD http://www.gocyberlink.com/english/products/product_main.jsp?ProdId=28 Klik på free trial og se om den kan hjælpe dig.
Avatar billede smyns Nybegynder
24. august 2003 - 17:52 #8
Jeg håber jeg gjorde det rigtigt denne gang.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2003 - 20:21 #9
Ja hvis du kunne bruge mit forslag til noget så gjorde du...men hvis det ikke virkede så må du komme med noget info og så kigger vi videre på det.
Avatar billede smyns Nybegynder
25. august 2003 - 07:49 #10
Jeg ved ikke om det virker endnu. Jeg har ikke tid i denne uge, men du høre fra mig, nå jeg har tid.