Avatar billede brainless Nybegynder
24. august 2003 - 16:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Autodownload ved load af side (JavaScript/PHP?)

Ved ikke helt om spørgsmålet hører under denne kategori, men kunne ikke finde "JavaScript"-menuen...

Jeg skal bruge en funktion som automatisk starter download af en fil, 2-3 sekunder efter man går ind på siden... Ved ikke om man bare smider et link i et "onload"-tag og vupti... Syns bare jeg har set et JavaScript som kunne dette magiske trick...
Nogle som kan hjælpe?
TAK

- Casper Klitgaard
Avatar billede brainless Nybegynder
24. august 2003 - 16:12 #1
He he, tror jeg har brug for en kaffepause... Hvorfor spørge inden man afprøver? Håber ik jeg har taget din tid unødigt...

- Den trætte Casper Klitgaard
Avatar billede whatever Nybegynder
24. august 2003 - 16:12 #2
Smid denne <meta http-equiv="refresh" content="3;URL=http://www.ditdomæne.dk/filer/dinfil.zip"> ind mellem dine head-tags.
Avatar billede whatever Nybegynder
24. august 2003 - 16:13 #3
Du skulle måske droppe dit navn på ekserten. Det er måske lidt for sigende ;-)