Avatar billede python1 Nybegynder
24. august 2003 - 08:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikke spille counter-strike

jeg har installeret half-life og csv15full.exe...
Men kan ikke spille... den siger noget med at jeg ikke kan spille med en anden protocol....
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede andersenph Nybegynder
24. august 2003 - 09:37 #1
Du har af uransaglige årsager ikke den rigtige version installeret.
Jamen detharjegda  siger du så. :)
Men når du får den melding er det det der er galt.
Prøv enten at slette 1.5 full og læg den ind igen eller find et andet sted at downloade den fra.
Evt. fra www.jubii.dk de har et helt katalog af CS downloads
Avatar billede andersenph Nybegynder
24. august 2003 - 09:43 #2
Har set på din historie her på E.
Du har spurgt om det før....
Har du activated CS.
Når du starter HL op går du ind i custom game og markerer CS og trykker activate/done så skulle du være i stand til at spille CS.....
For i følge dine tidligere spm har du fået den rigtige version installeret
Avatar billede python1 Nybegynder
24. august 2003 - 09:43 #3
ok håber du har ret :)
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. august 2003 - 08:20 #4
Hvis ikke du får det til at spille giver du lige lyd fra dig her på denne tråd ikke. Jeg skal nok få dig op at køre :0)
Avatar billede python1 Nybegynder
25. august 2003 - 15:42 #5
Det virker stadig ikke, heller ikke selvom jeg har slettet det og genistalleret og jeg har den rigtige fil (csv15full.exe)men jeg ved bare ikke hvad der er galt :(
Avatar billede bendover Nybegynder
05. september 2003 - 20:54 #6
Du skal Installere HL først. Derefter opdaterer du HL til nyeste version. Når dette er gjort installerer du Cs1.5 full. Vupti:o)
Avatar billede the_email Nybegynder
05. september 2003 - 21:02 #8
der skal stå, installer først din CD ikke CS
Avatar billede python1 Nybegynder
06. september 2003 - 11:39 #9
Yes yes, tusind tak for det... det virker perfekt nu...