Avatar billede 5837 Nybegynder
24. august 2003 - 02:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billede fremviser

Billede og faxfremviser i xp finders der noget som er ligeså nemt at bruge som det er bare til win 98. min gamle far er ligesom ikke en ørn til det med en computere, så det ville være rart med et program der kan det samme på hans comp og det skal helst ikke kunne mere end det. Så bliver han sgu bare forvirret. Med skal helt ligne Billede og faxfremviser……………….
Avatar billede pc_freak Nybegynder
24. august 2003 - 03:55 #1
windows 98 se har en eller anden fax ting bare åbn kontrol panel og så tilføj/fjern programmer og så windows komponenter
Avatar billede 5837 Nybegynder
24. august 2003 - 04:32 #2
ja men det ligner slet ikke den Billede og faxfremviser der er i xp den kan en del mere det jeg leder efter er noget som er så simplet som muligt
Avatar billede cp1 Nybegynder
24. august 2003 - 07:12 #3
her en der hedder Photoviewer (freeware) som fuldstændig ligner xp's viwer
http://www11.brinkster.com/lesoft/photoviewer/pv.asp
Avatar billede 5837 Nybegynder
24. august 2003 - 23:34 #4
jammen jeg siger TAk. Cp1 kan du ikke lige smide et svar så du kan få lidt point
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. august 2003 - 03:36 #5
kommer her ;-)