Avatar billede znipestar Nybegynder
23. august 2003 - 23:32 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Latency (CS)

hvad viser Latency? - er det ens ping?
Avatar billede haverslev Novice
23. august 2003 - 23:36 #1
Det er hvormeget cs lagger.
Avatar billede therevelation Nybegynder
23. august 2003 - 23:43 #2
ja latency er det samme som ping, det viser hvor god din forbindelse er til andre personer....både forbindelsen samt lokation har indflydelse på det....

Michal
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
23. august 2003 - 23:48 #3
Latency viser tiden det tager for dig at sende en pakke til serveren og modtage en igen, dvs. ping tiden.

Alt i alt viser det hvor meget det "lagger", altsaa hakker i det.

Jo lavere latency, jo mere flydende burde CS koere.
Avatar billede therevelation Nybegynder
23. august 2003 - 23:52 #4
altså det samme jeg sagde bare sgat på en anden måde...selvfølgelig "lagger" det jo dårliger forbindelsen er med hinanden....siger lidt sig selv
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
24. august 2003 - 00:48 #5
Tjoeh, det kan man godt sige. :) Jeg ville bare lige slaa det helt fast.
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. august 2003 - 01:14 #6
takker!
Avatar billede therevelation Nybegynder
24. august 2003 - 04:37 #7
umf :D :D