Avatar billede hellbox Nybegynder
23. august 2003 - 21:39 Der er 4 kommentarer

hvordan laver jeg en bin fil

jeg skal have warcraft til at køre med damon tools og skal lave en bin fil af min originale cd men hvordan gør jeg.
grunden er at jeg skal kunne spille på  battlenet uden cden i men jeg har ikke kunnet få det til at køre med nocd filen plz hjælp
Avatar billede onki Nybegynder
23. august 2003 - 21:45 #1
Avatar billede blackie Nybegynder
24. august 2003 - 09:22 #2
Eller med isobuster som er freeware http://www.webattack.com/get/isobuster.shtml
Avatar billede hellbox Nybegynder
24. august 2003 - 10:44 #3
jeg kan stadig ikke få den til at køre den beder om cden når jeg har smidt den netop lavede bin fil i damon tool ??? jeg har brugt winiso
Avatar billede cerb Nybegynder
08. september 2003 - 08:34 #4
Kan være jeg husker forkert, men er det ikke cue filen den skal bruge når man bruger demon tool ?