Avatar billede taffy Nybegynder
18. december 2000 - 20:13 Der er 135 kommentarer og
1 løsning

Point til lp

500 til lp som tak for hjælpen med hjemmesiden www.zpeed.dk
:) your awesome dude
Avatar billede prodic Mester
18. december 2000 - 20:14 #1
link til et ref.spørgsmål på eksperten.dk
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 20:16 #2
tjahhh, den er nok svær prodic, men taffy spurgte mig om jeg ville hjælpe ham med at lave nogle ting på hans hjemmeside....jeg hjalp ham og han har så oprettet dette spørgsmål, jeg ved ikke om det kan accepteres ?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 20:19 #3
tror hellere du må lukke det her... ellers får du nok slettet din bruger....

-Anders

PS: Der skal være en reference..
Avatar billede prodic Mester
18. december 2000 - 20:20 #4
det kan det ikke. Desværre det skal have et eller andet med et eksperten.dk spørgsmål at gøre. Ellers bliver i slettet. Så ret godt du kun har kommenteret. Godt  tænkt.
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 20:20 #5
nå ok, så finder jeg lige 50 spm som ikke har det, så kan vi jo passende lukke dem også ?!??!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 20:22 #6
lp....

Det er op til de brugere selv om de vil lukke dem.... Men det anbefales bare hvis man vil beholde sin bruger.....

Det giver jo heller ikke ret til at slå ihjel fordi en anden gør det.....

-Anders
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 20:22 #7
så er det jo også ulovligt at tilføje flere point til at oprindeligt spm efter det er lukket - det ser man dag nærmest hver dag....
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 20:24 #8
Du kan ikke tilføje flere point efter det er lukket....

-Anders
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 20:29 #9
nej, men oprette et nyt spørgsmål, come on guys, jeg tror ikke linjen holder.....jeg synes der er mangel på ordentlige retningslinjer og kan kun anmode admin om at komme med et sæt retningslinjer, som beskriver nøjagtig hvad det er tilladt og hvad der ikke er?

Jeg mener dermed at de nuværende retningslinjer intet beskriver herom!
Avatar billede taffy Nybegynder
18. december 2000 - 20:30 #10
:( det havde noget at gøre med eksperten
Avatar billede taffy Nybegynder
18. december 2000 - 20:31 #11
Jeg havde et spørgsmål mere som han kunne rette men jeg tilbød ham 500 points for det og det accepterede han så han løste det før jeg overhovedet havde oprettet det ! den går ikke herinde eller hvad ? for det var sådan set et spørgsmål jeg havde opretter før eller siden og selvfølgelig skal han da have noget for hans arbejde :)
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 20:35 #12
eller nærmere:
han spurgte om jeg ville tilrette nogle ting, han nævnte ikke noget om hvor mange point og jeg har ikke forlangt nogen, han skrev at han havde oprettet et spm efter jeg havde hjulpet....

går det ikke ud på at hjælpe hinanden ?
er der nogen som mener de bliver trådt over tæerne?
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
18. december 2000 - 20:41 #13
Om det så var 1mia point det drejet sig om... så havde det ikke noget med mig at gøre...ej heller kunne det få indflydelse hos mig...

Det samme gælder for alle andre her inde...

Dertil er jeg nået frem til at folk tilstadig er for dumme og skal lære een ting..

MIND UR OWN FUCKING BUSINESS..

Finder det mere uacepttabelt at folk som a-torsten har ondt i røven over at IP får 500 point..

Dette ER min mening.. omkring DETTE emne.. den behøves IKKE at blive forstået af andre.
Andre kan mene hva DE vil..

best regards
Lord Cyrik

nb.) og jo du har ondt i røven.. ellers havde du ikke skrevet ind..
Avatar billede kurtj Nybegynder
18. december 2000 - 20:47 #14
Evt dem som måske også kunne have hjulpet med det.
Havde taffy lavet et åbent spm om emnet, var der sikkert flere der havde kunnet hjælpe.

På denne måde går i jo enegang = point til lp
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 20:54 #15
lordcyrik ..

Der er ingen der har ondt i røven.... Jeg har ikke engang brokket mig..... Jeg pointerede blot at de sikkert ville få deres brugere slettet.....

Det var sådan set bare en venligt råd..

Jeg er da helt ligeglad med om lp får 500 point... jeg kunne da ikke være mere ligeglad.....  Det er mere princippet bag.......

Så hva kan man så sige til dig lord Cyrik....

jeg sys du sku holde næsen for dig selv... For det er da sådan nogle som dig, som fylder eksperten.dk med snyd.... Det kan bare ikke accepteres.....

-Anders

Bite my Ass if u wanto
Avatar billede repsac Nybegynder
18. december 2000 - 21:01 #16
I lydder som en flok børn der er oppe at skændes om \"Jan-Emil\" nu var død eller levende da de lejede giftig-jord ...

TAG JER SAMMEN ... DET ER SQ KUN NOGLE FIKTIVE POINT!

Bliver jeres liv lykkeligere over at lp ikke har fået 500p?

Jeg er i hvert fald møj-ligeglad! - stik ham da 500 mere nu hvor du er igang ...

Kæft mand ... i er vel ikke 7 år ...
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
18. december 2000 - 21:10 #17
1)Hvorfor pointerede du det...og gør du det hver gang...? så har du ret travlt ikke

2) er du ligeglad.. Hvorfor pointerede du det så?

3) Holde næsen for mig selv..?..nå..og?

4) \"For det er da sådan nogle som mig, som fylder eksperten.dk med snyd..\" kom med et eksembel..bare ET..kan du?

5) Du kan ikke accptere hva\'? at du er dårlig til at fortælle historier, når du BESKYLDER andre der gøre opmærksom på sine meninger og understerger at det er DERES meninger for at lyve..?

6)eod

best regards
Lort Cyrik

nb) hmm skal jeg bide dig i røven...du tage vist det her en tand for PERSONELIGT.. Dette er et sted hvor man kan udveksle erfaringer/diskutere og ellers have det godt. Så jeg takker af for denne gang.
Avatar billede repsac Nybegynder
18. december 2000 - 21:13 #18
Kan man laven en anden konstatering ... ?

\"Til grin!\"
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 21:16 #19
Cyrik....

Citat dig.... \" Dette er et sted hvor man kan udveksle erfaringer/diskutere \"  .. Sandt.... Så er vi enige.....

Som sagt det var kun et råd om at lukke spørgsmålet, således begge brugere ikke risikerede at blive slettet.......

Dte ku´ jo være de begge var uvidende om at adreas_admin temmelig sikkert ville slette dem......

Men er det ikke \"snyd\" at give de 500 \"eksperten\"-point uden referencer..??? Det vil jeg mene... Det fjerner jo lige som hele meningen med det hele....Det sys jeg i hvert fald.....

Og lige en sidste ting.... jeg har ikke ondt i røven....

-Anders
Avatar billede repsac Nybegynder
18. december 2000 - 21:18 #20
Aaaargh ...

endnu engang: \"TIL GRIN!\"

Hids jer lige ned hva\'
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 21:19 #21
Casper...

Slapper helt af.... Ku ikke være mere afslappet.....

;o)

-Anders

PS: Til Grin Selv ... *<:o)
Avatar billede kurtj Nybegynder
18. december 2000 - 21:21 #22
Det skal der vist en højere magt til at afgøre om det er i Ekspertens ånd.

Jeg mener det ikke. Børn på 7 år ??. Tjae!! Det er vel pointsystemet der gør Eksperten til det den er.
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 21:21 #23
jeg ved ikke hvad der er snyd, det har jeg bedt admin om at fortælle mig.....jeg kan ikke læse noget om at det er snyd i det nuværende regelsæt, så jeg kan ikke lige se hvordan andreas_admin har belæg for at slette mig.....bare fordi der i den senere tid har været en del brugere som måtte slettes fordi de har opført sig ualmindeligt dumt, behøves det jo ikke smitte af på os andre som blot hjælper hinanden....jeg har trods alt hjulpet en del brugere nu og kan da ikke forestille mig at admin mener jeg er en snyder....

tak for support lordcyrik og repsac....
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 21:21 #24
lp... Betragter du mit indlæg som et angreb..????

-Anders
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 21:23 #25
under alle omstændigheder kan admin vel ikke begynde at \"straffe\" med tilbagevirkende kraft....såvidt jeg er bekendt skal rettelser i sådanne tilfælde hvis oplyses til alle brugere...men lad os nu ser hvad admin har at sige
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
18. december 2000 - 21:24 #26
Okay...
>A\'Torsten
Jeg mener osse det er snyd hvis folk går over for rødt når jeg skal vente.. men jeg advare dem ikke for de finder nok selv ud af det hvis de bliver kørt ned
Hvis de ryger..så har de lært det..

lad os slutte her.. vi er enige i det meste

>repsac
savner du opmærksomhed eller er du sur over at du ikke finder emnet intresandt og vil gerne have at vi snakker om noget andet..?

best regards
Lord Cyrik

Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 21:25 #27
lp... Hør nu her..... Det var bare et råd.... For jeg kan godt se at der ikke er tale om bevist \"snyd\" (red. i gåseøjne) ..... Derfor ville det jo oxo være synd hvis jeres brugere skulle blive slettet.....

Det var blot det..

-Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 21:27 #28
Cyrik...

yeps lad os det... ( altså stoppe her ) ....

Btw.. lige en sidste ting.... jeg giver 500 point til den der gider lave aftensmad til mig i morn ... ;o)

-Anders
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 21:28 #29
a-torsten -> jeg ved ikke om jeg har en mening om dine indlæg, jeg tror nærmere jeg er på jagt efter nogle ORDENTLIGE retningslinjer, så denne diskution er unødvendig, altså tænker jeg lidt på konsekvenserne ved at sætte for hårde betingelser, tror jeg at, i tilfælde af at dette ikke er tilladt, vil medføre at flere brugere vil aftale at oprette et eller andet fiktivt spørgsmål såsom: \"Hvad er det nu den der side som er den største i danmark den hedder?\" og aftale via et andet medie (fx. icq) at den anden skal svare med det samme og dermed får tildelt de point han/hun har optjent på noget helt andet.....hvor er vi så henne??

slap nu af!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 21:29 #30
lp.. Du har helt ret......

Som Cyrik siger... Vi er jo faktisk enige om det meste......

*<;o)  God jul...

-Anders
Avatar billede repsac Nybegynder
18. december 2000 - 21:30 #31
Uff ... Har du ikke fattet min hentydning?

DET ER TIL GRIN FOR FA\'EN!!!!!!

OBS. Jeg sympatiserer ikke med nogen overhovedet[PUNKTUM], min pointe er bare at det da er dybt latterligt at spilde et tastatur på at HaMrE i det på en sådan måde.... og så over nogle point.
Jeg kan ikke andet end grine ad jer!

PS. Ja ja slet nu bare en eller anden ... så er vi alle glade - *Baaaah*
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 21:33 #32
Casper....

Du er da ikke en skid bedre end os andre...???

-Anders
Avatar billede parazite Nybegynder
18. december 2000 - 21:36 #33
FED diskussion I kører der. Kig på nedenstående link, hvor I vil finde admins holdning til spm. som dette:
http://www.eksperten.dk/spm/37368

I nævnte tråd vil I finde et link til et spm. (http://www.eksperten.dk/spm/37038), hvor admin kommer med følgende kommentar:

<snip>

Hvis du ønsker en specifik opgave løst, og kun vil betale med point, så er du tvnget til at dele din viden/svaret ud. Eksperten er et community, som netop er baseret herpå. Du kan også bruge Eksperten til at søge efter en, som kan løse en opgave for dig. Når det er lykkedes, kan I efterfølgende lave aftaler om egentlig betaling udenfor Eksperten, som du ikke skal dele med andre :) Det er set at nogen lver ting for hinanden, og aftaler betaling i Eksperten-point. Vi er beærede over at point er blevet en gangbar valuta, men det er dog stadig ikke tilladt, fordi grundtanken bag et community ikke er opfyldt. Vedr. reglerne er de en vejledning, og derfor ikke fyldestgørende. OK ?!

</snip>

- Parazite
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 21:38 #34
parazite... tak for linket.....
;o)

-Anders
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
18. december 2000 - 21:39 #35
Jeg finder på en måde repsac indlæg meget morsomme
Han er dog ikke så gammel som han gerne vil udstå som..

At han finder andre mennesker til grin bygger blot videre på min mistanke..

At han mistænker os for at være ophidset peger også på at han enter er løbet tør for smøger eller ikke er så gammel..

At konversere over de mindste detaljer er meget naturligt og meget menneskeligt.. men det mener du ikke repsac..?

best regards
Lord Cyrik
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 21:42 #36
Cyrik... Du er da ikke opsidset er du.... Jeg er ikke opsidset... Er du....

Er der overhovede nogen som er ophidset....??

*<:o)

-Anders

/me tænker \" Ham cyrik er dælme en god skribent.... måske han skulle ansættes..*gg*..=

Avatar billede lordcyrik Nybegynder
18. december 2000 - 21:45 #37
Takker for de pæne ord og streger a-torsten ud i den store sorte bog over folk der skal bides i den del pigerne kigger efter..

>repsac
Og nej casper. Jeg vil ikke fortælle dig hvilken del det dreger sig om..det kommer med årene

best regards
Lord Cyrik
Avatar billede parazite Nybegynder
18. december 2000 - 21:46 #38
a-torsten : *G* Gad ikke engang læse Jeres tråd færdig - mage til flaming skal man lede længe efter. Desuden tror jeg ikke du har lyst til at ansætte lordcyrik - han sprog er fuldt af fejl! :o)

- Parazite, der i dén grad er ophidset! ;o)
Avatar billede repsac Nybegynder
18. december 2000 - 21:47 #39
\"Akke ja, akke ja\"

Jeg har intet at tilføje til et noget - må man nok have lov at sige - \"afsporet spørgsmål\".

Lord Cyrik --> Hvad betydder 500p for dig???????

Hold jer - om muligt - muntre ... ;)
Avatar billede repsac Nybegynder
18. december 2000 - 21:49 #40
Parazite ... vi er i samme båd. (dog er jeg ikke ophidset!)

;)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 21:49 #41
Cyrik....

var jeg i sådan en bog..*gg*... Ej det er jeg sku da en smule ked af... Men det går jo nok.. Nu når det var med dem som skal bides af pigerne... eller hvordan var det nu det var..?? *gg*

-Anders
Avatar billede parazite Nybegynder
18. december 2000 - 21:51 #42
repsac : *LoL* Du er da kedelig! :o)
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 21:53 #43
uden at skulle svine nogen til eller støde nogen (her tænkt admin) min kommentar skal udenlukkende forståes som opfordrende:

1. jeg synes egentlig det er utroligt at en så stor service kan køre uden et bedre reglement, er det ikke lidt dårligt at disse tvivl skal tages op i et spørgsmål og diskuteres hver gang !
burde man ikke have udbygget reglementet løbende og måske have lavet en FAQ som kunne besvare sådanne tvivl.
2. hvorfor skal brugere som kommer til at træde lidt ved siden af (uden at have haft en chance for at vide det fordi det er en holdning, som ikke kan læses medmindre man går igang med 40.000 spørgsmål, for måske at finde et svar) skal gå rundt og ryste i bukserne fordi de er bange for at blive slettet, indtil admin engang vågner op og blander sig og forklarer \"deres holdning\" til den konkrete tvivl.
3. måske coadmins skulle opfindes når nu der ikke er råd til at ansætte nok folk så der kunne være admins det meste af døgnet.

jeg kan kun opfordre til at disse punkter bliver taget til overvejelse, således denne service kan bibeholdes seriøs og så jeg kunne have brugt min tid på at svare på nogle flere spm og tjene nogle flere point, fremfor at sidde her og mudderkaste !
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
18. december 2000 - 21:53 #44
>parazite

\"han sprog er fuldt af fejl\" skal staves
\"hans sprog er fyldt af fejl\"

>repsac
det betyder intet

best regards
Lord cyrik

nb) Jeg skal på arbejde om 20 min..så dette er eod
fortsat god aften alle sammen..og tak for en hyggelig samtale...som vi jo alle har nydt når det kom til stykket.. :o)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. december 2000 - 21:54 #45
Para...
Det er vel ikke 6uelt opsidset..?? vel..???

Det er nemlig noget fy fy.. I sær her på eksperten....
Her er jo mange \"unge\" ( http://www.eksperten.dk/spm/36367)

*<;o) Anders
Avatar billede parazite Nybegynder
18. december 2000 - 22:10 #46
Oh well - når vi nu ER begyndt:

\"Jeg finder på en måde repsac indlæg meget morsomme\"
Repsac skal være repsacs

\"Han er dog ikke så gammel som han gerne vil udstå som.. \"

Udstå skal være fremstå.

\"At han finder andre mennesker til grin bygger blot videre på min mistanke.. \"

Sprogligt forkert. At han finder andre mennesker til grin kan ikke bygge videre på noget.

\"At konversere over de mindste detaljer er meget naturligt og meget menneskeligt.. men det mener du ikke repsac..? \"

Hvorfor fylder du dine sætninger med fine ord uden grund eller mening? Lyder som om du prøver at lyde ældre end du er. Desuden skulle over være om, da man ikke kan konversere over noget. Derudover er det zq da ikke menneskeligt at diskutere (mit valg i stedet for konversere) de mindste detaljer?

- Parazite @ end of flame...
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
18. december 2000 - 22:14 #47
Ser med længsel frem til at besvare dit question...men jeg har overtøj på or går ud af døren om 30 sec.

fortsat go aften

best regards
Lord Cyrik
Avatar billede parazite Nybegynder
18. december 2000 - 22:14 #48
a-torsten : Jojo - i stor stil! *LOL*
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 22:17 #49
skulle vi ikke holde os til det saglige i dette spm, jeg synes den mudderkastning i er i gang med er helt unødvendig og faktisk dette burde man måske gøre noget mere ved det istedet for at koncentrere sig om, om jeg får 500 point eller ej, jeg synes personligt det er ret irriterende at modtage 25 emails i forbindelse med dette spm, som overhovedet intet med emnet har med at gøre.

hvis i gerne vil have opmærksomhed har jeg da hørt om at der er flere højaktuelle julemandsjobs ledige !
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 22:26 #50
Det var vel nok en lang, kedelig & totalt ligegyldig diskussion at komme \"hjem\" til ;-)

Okay, der er skrevne regler og uskrevne regler (såkaldt \"etik\")

De skrevne regler er der jo ingen probs med, men de uskrevne .. dem synes jeg folk misforstår
f.eks. skriver lordcyrik \"MIND UR OWN FUCKING BUSINESS..\" og mener at det er OK hvad der bliver gjort her. Det er det ikke da ethvert \"point til\"/extra point spm. SKAL have en gyldig reference til det spørgsmål, hvori man mener at svaret var mere værd eller at man ved et uheld fik accepteret et svar istedet for 2 hvoritl man laver et nyt spm. til den der ikke fik.

Disse uskrevne regler kan ikke diskuteres med et \"MIND UR OWN FUCKING BUSINESS..\", altså en mening.

Hvis ikke vi selv kan holde en hvis selvdiciplin herinde og overholde de uskrevne regler såvel som de skrevne, så vil der ikke gå længe før Eksperten bliver brugt som E-penge hvor alt foregår udenfor Eksperten. Så vil der ikke længere være den samme mængde viden at hente, da meget bliver lavet \"outside\".

Et er ikke at følge de uskrevne etiske regler, men et andet er at diskutere dem som noget \"alle folk bestemmer hvad er\" og det synes jeg er straight out LAME!!

Jeg ville absolut have ondt i røven over at en anden fik 500 point for noget outsite eksperten, da det ville være en chance mindre for mig, i at deltage i et spm. og evt. have fået pointene.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
DISCLAIMER: Jeg er MEGET træt! Giver ovenstående ikke mening; trang til at flame/disse etc. så er i velkommen til at sige jeres mening!
Avatar billede parazite Nybegynder
18. december 2000 - 22:27 #51
lp : Sorry - my bad. Synes I skulle få lukket spm. og lade taffy skylde lp en tjeneste. Dog vil jeg give dig ret i, at der mangler nogle regler på dette område. Det kan, som du selv siger, ikke passe at admin skal afbryde arbejdet med sitet for at kommentere spm. som dette.

- Parazite
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 22:33 #52
he he, jeg kunne dat godt referere til et andet spm og jeg kunne da også finde en dælens masse spørgsmål, som er meget lig dette.
Så kan jeg bagefter stille mig højt og flot op og sige:
\"Mooooaaaaar, hvorfor må de når jeg ikke må?\"
Se - vi er helt derude.....i er for latterlige og egentlig er jeg totalt ligeglad med om admin mener at points skal tilbageføres, for så mister de nemlig mig - når jeg har hørt fra dem svarer jeg og modtager point\'ne - jeg kan nemlig ikke læse noget om at det ikke er tilladt ifølge reglerne, så er jeg da ligeglad med de uskrevne regler.
og som i mudderkastet om i lang tid nu; \"Ja jeg er ved at være pissed !\"
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 22:35 #53
lp:> Uskrevne regler er ligeså gældene som de skrevne, men ellers får vi da bare admin til at skrive et nyt sæt..
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 22:37 #54
ja ja, fint...jeg glæder mig næsten allerede til at blive slettet.....så er vi nemlig ved at være derude at eksperten.dk er helt nede i kuldkælderen.....jeg afventer admin\'s deltagelse!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 22:38 #55
lp:> \"for så mister de nemlig mig\" - nå !? Hvis ikke du kan indrette dig efter de regelsæt der er både skrevne og uskrevne (etik såvel som moral) så kan det også være ligemeget med at du er her. Det er ikke ment som at jeg er F*CKING ligeglad med dig, da alle seriøse brugere er velkomne, men med seriøs menes der også at man følger reglerne.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 22:40 #56
lp:> *gaaab* du er for langt ude ..
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 22:42 #57
det kan da godt være alle er ligeglade med det, men jeg vil da lige spørge (imens jeg kan) om alle som har deltaget indtil nu, kan bekræfte at de ikke har modtaget point på en lignende måde (før jeg går igang med at læse alle de spørgsmål igennem som i har deltaget i)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 22:46 #58
lp:> jeg kan da ikke huske om jeg har det.. det mener jeg ikke
Avatar billede parazite Nybegynder
18. december 2000 - 22:53 #59
Vil da lige bekræfte, at jeg ikke har modtaget point for jobs udført udenfor eksperten, når du nu spørger efter det.

Og må give tdaugaard ret (Hey Thomas - sovet godt? :o) ), de uskrevne regler er mindst ligeså vigtige som de skrevne! Man kan ikke forvente at admin skal skrive regler ned til alle situationer, men må engang imellem stole på folks egen hjerne og moral.

- Parazite
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 00:04 #60
jeg tror der er flere som har misforstået dette spm.

som jeg skrev før kan jeg da sagtens henføre til et spm:
http://www.eksperten.dk/smp/38866
taffy ønskede at jeg skulle lave nogle tilrettelser så det kunne køre på hans site og som jeg har skrevet tidligere, så oprettede han et spm efter jeg havde hjulpet ham (i godt et par timer) hvori han ville give mig nogle bonus point (kender du det ord tdau BONUS - http://www.eksperten.dk/spm/39065 ) for mit ekstra arbejde i forbindelse med det andet spm
Avatar billede kurtj Nybegynder
19. december 2000 - 00:20 #61
AARRRGGGG.
Hvorfor i hede hule Lagde du ikke den til at begynde med, det her kunne altså have været undgået så.
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2000 - 00:22 #62
Denne form for bonuspræmieordning er ikke ekspertrelateret, da der ikke findes endnu findes et spørgsmål, som direkte anmoder om den givne assistance. Det havde da været så simpel når man beslutte sig for en sådan honorering.

Havde dette sprøgsmål været stillet under webdesign gennerelt, så havde alle dem som ønskede at svare på det kunne gøre dette. At så taffy vælger lp til at hjælpe sig, ja det må jo være op til taffy selv. Derved havde helle denne diskution kunne undgåes.

Tænk lige på det til en anden gang.<;o)
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2000 - 00:24 #63
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 00:26 #64
kurtj -> måske fordi jeg gerne ser admin skriver et regelsæt, måske fordi jeg kedede mig, måske noget helt tredie....få det at vide i morgendagens afsnit af julekalenderen.....:-)

kharder -> jamen det er bare bonus, det har alle vel prøvet......
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 00:29 #65
kharder -> skal jeg til at tjekke ALLE dine spørgsmål og se om du ikke har fået bonus fordi du hjalp en bruger yderligere i forbindelse med et spm.....
desuden er taffy jo inde på at han vil give 500 point mere, bare for at få det han skulle bruge....nu var det ikke det han gav 500 for, det var for at jeg tilrettede det ordentligt til hans site så det kørte....
Avatar billede kurtj Nybegynder
19. december 2000 - 00:33 #66
Efter at have læst http://www.eksperten.dk/spm/38866
Igennem, kan jeg se at ret mange ville over på ICQ eftersom spm`et var ved at blive en rodebutik. Men det hjælper jo egentlig ikke. For svaret (det accepterede) er ikke at se på eksperten.
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 00:36 #67
kurtj -> tjahhh, jeg tror ikke lige det spørgsmål var til at løse på eksperten og da jeg ikke har en server jeg kunne ligge det op på, kunne jeg jo ikke referere.....
Avatar billede kurtj Nybegynder
19. december 2000 - 00:39 #68
Nå, men det er vel det her ikke. http://www.zpeed.dk/sms.php
Så skulle det vel være ok.
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 00:44 #69
jo det er det, godt gættet :-)
se, det er jo nok forståeligt at senderen ikke så sådan ud da han fik den....jeg har jo ikke lige et design magen til hans, he he, så det skulle rettes til, samtidig med at jeg fik hans banner til at blive vist ordentligt i designet (håber jeg da)
Avatar billede kurtj Nybegynder
19. december 2000 - 00:49 #70
Det var sq ik et gæt. ;)
For mit vedkommende kan du godt lukke og slukke det her spm.
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 00:49 #71
ehhhmm, altså jeg er sq en fair fyr, jeg er ikke ude på at snyde mig til point eller noget i den stil, jeg forsøger bare at hjælpe fordi jeg selv sætter pris på at få hjælp - jeg synes eksperten er et godt sted (lige bortset fra de kritikpunkter jeg tidligere har nævnt) men man siger jo ikke lige \"Ehhmmm, smut lige ind på eksperten og opret et spørgsmål, hvori de beder om at få rettet den SMS sender til som jeg har lavet\"  når gutten spørger via icq, desuden blev der ikke nævnt noget om yderligere point før jeg havde brugt 2 timer på at hjælpe gutten, som så selv tilbyde point for min ulejlighed - jeg blev lidt i tvivl da jeg så så hans spm herinde og tænkte jeg lige ville have en godkendelse, men folks mening overraskede mig ret meget!
Avatar billede kurtj Nybegynder
19. december 2000 - 00:52 #72
Knald evt et link på spm 38866 så er referencerne også i orden.
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 00:55 #73
kurtj -> hvad mener du - at jeg skal smide et link i på spm 38866 til denne side?
Avatar billede kurtj Nybegynder
19. december 2000 - 00:58 #74
Nej,et link til http://www.zpeed.dk/sms.php
Så man kan se hvad du har lavet for taffy.
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 01:01 #75
nåhhh, jeg kunne heller ikke lige forstå hvad du mente med det.....det gør jeg da bare lige med det samme..
Avatar billede kurtj Nybegynder
19. december 2000 - 01:06 #76
Så skulle den potte være ude. Og ej hvor tager det lang tid at opdatere siden manner. ;)

Sov godt!!
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 01:10 #77
yep det gør det nemlig, hyggeligt for dem der skal læse den for første gang i morgen, he he!

--> Sov godt!!

Tak og i lige måde ! :-)
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
19. december 2000 - 06:48 #78
Er nu kommet hjem og har besluttet ikke at komme med flere indlæg ang. dette.. parazite... jeg vil gerne sige en masse fine ting...men gør det ikke..hvis du dog godt vil høre dem alligevel så sig til. men bliver det ikke herinde...
------------eod(again plz)-----------------
Jeg vil hoppe til køjs og zzzove nu.

best regards
Lord Cyrik
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2000 - 07:06 #79
lp hvis det er bonus, så skal vi have henvsining til det oprindelige spørgsmål, som kunne have været et som jeg  nævnte.
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 11:26 #80
manner en drejning det her spørgsmål tog. Jeg kan ikke sige andet end, at jeg er enige med de folk der mener at hjælp udenfor eksperten.dk ikke kan belønnes med Eksperten.dk-point. Og hvorfor LordCyrik kan få så ondt i røven over det, beviser vel meget godt, at han/hun ikke helt har fattet meningen bag Eksperten.dk. Det er nemlig kommentarer som \"MIND UR OWN FUCKING BUSINESS..\"(eller holdningen bag sådan en kommentar) der gør at dette forum er ved at tage en dårlig drejning. Hvis det bliver ved på den måde, så skal man vel snart til at overveje at pakke sine point sammen og flytte et andet sted hen. Så kunne jeg jo passende dele mine point ud til de folk som jeg personligt mener har fortjent dem for god Eksperten.dk ånd. Ingen navne nævnt, ingen glemt - men de ved hvem de er. Men det også imod reglerne, så det lader jeg være med.

Men tilbage til det oprindelige. Folk er tidligere blevet slettet pga det som spørgsmålet handler om derfor ville jeg være så venlig at pointere at der manglede et ref. spørgsmål så folk netop ikke blev slettet. Og LP var så smart ikke at svare, og afvente en kommentar fra Admin - ret smartere gjort end tidligere ekspempler på den her slags spørgsmål.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. december 2000 - 13:02 #81
lp:> Vedr. http://www.eksperten.dk/spm/39065, hvis du læser det oprindelige spørgsmål kan du se at grunden til jeg fik de 5 point var fordi jeg hjalp ham med hans problem EFTER at han havde accepteret. Problemet var at han havde glemt noget som var rimelig vigtigt for at det virkede, og det hjalp jeg ham med UDEN AT REGNE MED AT FÅ POINT FOR DET, at han så synes at mit svar var FLERE point værd, det er helt OK og overholder ENHVER reglel i den forbindelse på Eksperten!

parazite:> (ha ha .. jeg sov ikke .. jeg var ude at køre med en ven ;o))

Og jeg er helt enig med prodic!
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 15:22 #82
tdaugaard - > jeg er helt enig og det er nøjagtig den samme situation i http://www.eksperten.dk/spm/38866 hvor taffy mente min hjælp i forbindelse med tilretning var mere værd. Det er beskrevet i dette spm længere opppe og taffy havde ikke nogen mulighed for at forhøje efter han havde lukket spm
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. december 2000 - 15:25 #83
Så vidt jeg har læst her, så havde taffy spurgt om ikke du gad lave noget mere for ham og det fik du så point for. Det er ikke tilladt. Det der er tilladt er f.eks. det spm. du ref.\'er til med mig, hvilket faktisk er et RIGTIG godt eksempel.
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 15:33 #84
tdaugaard -> ja \"noget mere\", definition:
tilretning så det virkede hos ham, tilrettelser så det kørte i hans design. Jeg bedte ikke om point - han skrev til mig på icq at han havde oprettet et nyt spm, hvori han \"takkede\" for min tid (2 timer)
eftersom jeg ikke har set noget fra admin, vil jeg snart formode at jeg og taffy ikke har gjort noget forkert, ´jeg har altså ikke lyst til at sidde her og forklare og forklare det hele om og om igen, fordi folk ikke gider læse hele sagen igennem, men godt vil blande sig......
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. december 2000 - 15:41 #85
lp:> \"fordi folk ikke gider læse hele sagen igennem, men godt vil blande sig\"

læse hvad ? det her spm. eller det andet ? giv mig et link så læser jeg gerne.
Men \"men taffy spurgte mig om jeg ville hjælpe ham med at lave nogle ting på hans hjemmeside\" lyder altså ikke som en om at du bare lavede rettelser så det virkede og kørte i hans design. Det lyder som om du lavede noget der slet ingen relation har til det oprindelige spørgsmål eller svar derfra.

Hvis det er tilfældet at du faktisk kun lavede rettelser så var det jo en del af det oprindelige spm. da det går ind under at få lortet til at virke ordentligt og i så fald kan jeg ikke se noget galt i at du får 500 pts. ekstra, men hvis du har lavet noget andet udover det som er det du skulle have point for her så er det slet ikke OK.

Jeg er sikker på at resten af de deltagende personer her har samme mening, men lad os da høre..
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 15:49 #86
<snip>
Hvis det er tilfældet at du faktisk kun lavede rettelser så var det jo en del af det oprindelige spm. da det går ind under at få lortet til at virke ordentligt og i så fald kan jeg ikke se noget galt i at du får 500 pts. ekstra, men hvis du har lavet noget andet udover det som er det du skulle have point for her så er det slet ikke
</snip>

det var tilfældet......det er selvsagt at min kode ikke ser ud som: http://www.zpeed.dk/sms.php og den tilretning samtidig med tilretning af selve min kode (fordi han gerne ville have det lidt anderledes og da det drillede lidt) gjorde tilsyneladende at han mente jeg havde fortjent mere, og jeg siger da kun: \"Takker, som byder\", men kun hvis jeg ikke træder nogen og fødderne og overholder de skrevne og uskrevne regler (se mit indlæg 19/12 2000 00:49:23)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. december 2000 - 16:07 #87
lp:> Men i det tilfælde så kan du jo med ren samvittighed svare på det spm. her og få dine lovligt tjente point. Som det er kommet frem nu har vi andre jo nok heller ikke haft den store mulighed for at tilpasse scriptet til hans side.

Som det er vendt nu så synes jeg at du er berettiget til de 500 point ekstra.

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor du ikke skrev det til a starte med!? Så havde du undgået aalt det her..
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
19. december 2000 - 16:21 #88
>prodic
Jeg tror du skulle læse tingene LIDT beder igennem
inden du begynder at proklamere at JEG har ondt i røven eller fatter du ikke den simple mening med nogle af de ting der er blevet skrevet her inde..?
At der er mere en 5 indlæg kan vel være årsag til at du nu er blevet så forviret at du skriver noget så dumt som at jeg har ondt i røven...over hvad om man må spørge...for dette kan du vel uddybe..? Og med hvilken ret kan DU bestemme...at din mening er beder end min..?
Er det osse forkert hvis jeg synes beder om end ande farve end dig...?
Jeg beder dig tage dig bare lidt (meget) mere sammen inde at du fatter pennen igen...

best regards
Lord Cyrik
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 16:24 #89
tdau - > he he, læs mit indlæg til kurtj 19/12 2000 00:26:18.........
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 16:42 #90
Lord-> Du er på et plan hvor jeg ikke gider beskæftige mig ret meget.
Du kan da i din vildeste fantasi ikke forestille dig at jeg ikke læser et indlæg igennem som jeg selv har startet en diskussion i vel?.

Af en bruger der har været oprettet i 19 dage, syntes jeg reelt set ikke at du med din holdning kan tillade dig at svine folk til på den måde.
Du er helt i din ret til at have din mening, derfor burde du nok tænke lidt mere over hvad du skriver. Og måske læse det igennem lidt inden du trykker på Udfør. For det giver ikke meget mening. Måske er du for intelligent for mig, hvem ved...hvis det skulle vise sig at være rigtigt, så kunne jeg da ikke være mere ligeglad.

Jeg har ikke skrevet at du har ondt i røven, jeg har pointeret at det er din holdning til sådanne spørgsmål som dette jeg mener er forkert. Det er ikke hvad Admin og andre brugere mener, at jeg tilfældigvis er ret enige med dem, det er vel mit problem.

Det jeg har sakset fra en af dine tidligere indlæg, er bare et udtryk for en generel holdning jeg har fået den sidste stykke tid, hvor brugere(nye) bringer Eksperten.dk ned på et upassende niveau. Det er ikke noget personligt, bare et faktuelt eksempel fra et virkelig indlæg.

Du er helt i din ret til at have en anden holdning til farver end mig. Det har ikke noget med sagen at gøre.

At du mener jeg ikke har taget mig sammen inden jeg skrev det sidste indlæg, det kan jeg virkeligt ikke tage seriøst. Din holdning til tingene, er mig ireelevant. Jeg har brugt dette forum længe nok til at have fat i utallige diskussioner hvori også admin har været indblandet til at komme med en generel holdning(som tildels også er andre brugeres) til hvordan jeg mener at tingene skal gribes an på Eksperten.dk i sager som denne.

Men du har ret til at være uenig. Det er en personlig sag, jeg har min holdning og den har jeg givet til kende.

</Prodic> - 433 - 14638
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2000 - 16:48 #91
Det er et spørgsmål om at stille spørgsmålet rigtig. Dem som søger efter hjælp til banner ser vi da heller ikke meget til når først arbejdet er igang. Om det er sider eller banner, det er da faktisk samme katagori.
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
19. december 2000 - 17:54 #92
pro>\"Du er på et plan hvor jeg ikke gider beskæftige mig ret meget. \"
Aha...(1 sviner)

pro>\"Du kan da i din vildeste fantasi ikke forestille dig at jeg ikke læser et indlæg igennem som jeg selv har startet en diskussion i vel?.\"
hvoffor ikke....du husker jo ikke så godt...

pro>\"Af en bruger der har været oprettet i 19 dage, syntes jeg reelt set ikke at du med din holdning kan tillade dig at svine folk til på den måde\"

Lad mig se.. her med siger du at DU ER BEDERE end mig (2sviner)...fordi du har været længere tid inde på xperten.. og at vi 2 ikke er ligestillet fordi at DU har været her længst tid..
min holdning er beskrevet tideliger..når du ikke kan overskue det hele frembringer jeg her med teksten \"Dette er et sted hvor man kan udveksle erfaringer/diskutere og ellers have det godt\"

pro>\"Du er helt i din ret til at have din mening, derfor burde du nok tænke lidt mere over hvad du skriver. Og måske læse det igennem lidt inden du trykker på Udfør. For det giver ikke meget mening\"

Jeg har ret til at have min mening...men må ikke skrive den...(fint indpakket altså) og hvis jeg skriver den giver det ingen mening...hmm.. er dette en selvbiografi eller chatter du med en anden samtidig?

pro>\"Jeg har ikke skrevet at du har ondt i røven\"

citat fra pro:\"Og hvorfor LordCyrik kan få så ondt i røven over det, beviser vel meget godt, at han/hun ikke helt har fattet meningen bag Eksperten.dk.\"

ehh..nånå..det var bare din usynelige ven eller hva\'?

pro>\"jeg har pointeret at det er din holdning til sådanne spørgsmål som dette jeg mener er forkert\"

så min holdning er forkert..og hvem kan lovligt forsvare at sige at deres holdning er den bedste eller blot bedere...andre en dig min ven. som alle nu ved kan een del

pro>\"Det er ikke hvad Admin og andre brugere mener, at jeg tilfældigvis er ret enige med dem, det er vel mit problem\"
med den sølle sætning hvor du trækker andre med dig er du sq ikke godt stillet
du er IKKE admin...HELLER IKKE selv om at du har været inde på xperten i lang tid.. og admin er ikke dig.. så hvis admin vil skrive så gør han det nok.. men hans mening er hans egen og den kender kun han

pro> \"Du er helt i din ret til at have en anden holdning til farver end mig. Det har ikke noget med sagen at gøre\"
var det er forsøg på at være dummere end jeg finder dig?
dette var et eksembel.. hvem var det nu der skulle tænke sig om inden de trykkede på udfør..?

pro>\"Din holdning til tingene, er mig ireelevant\"
pro>\"det er din holdning til sådanne spørgsmål som dette jeg mener er forkert\"
ehh...please make up ur mind...der er flere eksembler

pro>\"Hvis det bliver ved på den måde, så skal man vel snart til at overveje at pakke sine point sammen og flytte et andet sted hen\"
uha...øhh og hva en i et eller andet skulle det hjælpe.. tror du der er nogle der begynder at græde fordi du løber hjem når du ikke får din vilje

pro>\"Så kunne jeg jo passende dele mine point ud til de folk som jeg personligt mener har fortjent dem for god Eksperten.dk ånd\"
ehh..Amen...hvor er det bare fedt at kunne lyde som et person der ikke har styr på noget som helst

hermed bedes du til næste gang udpege følgene område, da jeg ikke selv kan fin det i særlige store træk
1)hvor er vi 2 uenig om noget...?

og nu mener jeg at vi bør aftale en eod på dette... finder det trættene nå jeg kan lave så meget andet..at skulle svare på indlæg som (for os begge) ikke udvider vores horisont ret meget

best regards
Lord Cyrik
Avatar billede kurtj Nybegynder
19. december 2000 - 18:35 #93
Sikke en omgang ordkløveri!!

Jeg(helt personligt) mener det er i orden at lp modtager De 500p.

Kan der komme nogle klare udmeldinger eller SKAL det være ligesom Dollars/Dallas. *S*
Avatar billede thomas_it Nybegynder
19. december 2000 - 18:42 #94
fuck mand...!!!...

lordcyrik >> du må meget gerne skrive min stil.. :) ***LooooOOOOoooL**
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 18:52 #95
kharder -> du har en mægtig god pointe.........jeg kan ikke se hvad jeg får ud af et banner som er produceret til en eller andens hjemmeside......jeg kan jo ikke rigtig bruge den til det store....

jeg vil altså gerne have denne diskution lukket, da jeg mener den begynder at bevæge sig ud på et sidespor (hvem sagde EU, he he) og samtidig opfatter jeg at flere er begyndt at køre en personlig krig mod hinanden......det er vist ikke meningen med eksperten.dk - brug icq, den er god til den slags :-)

Hvor om alting er: Jeg ser frem til at modtage nogle udmeldinger fra samtlige personer, som tidligere har gjort sig bemærket og har deltaget aktivt i dette spørgsmål....hvis jeg intet hører sidst på dagen i dag, laver jeg et svar, desuden har jeg ikke set noget til admin, derfor går jeg ud fra at admin ikke mener der er nogen årsag til at blande sig og derfor kunne jeg jo egentlig svare nu, men jeg venter altså til jeg har hørt fra jer andre.....
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2000 - 18:57 #96
Det er også kun en sammenligning. Der er ikke tale om, at du skal have noget banner. I stedet for banner kunne det lige så godt have været hjemmeside design. Jeg drager kun eksemplet frem med banner, da det er et emne som der har været mange spørgsmål om.
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 20:29 #97
Ad1 :\"Du er på et plan hvor jeg ikke gider beskæftige mig ret meget. \"
Aha...(1 sviner)
Svar : Det er ikke en sviner, men dermed et sprogbrug og en omgangstone som jeg ikke gider anvende. Det er ikke ment som en hentydning til andet end dit sprogbrug og den måde hvorpå jeg opfatter din fremtoning.

Ad2 :Du kan da i din vildeste fantasi ikke forestille dig at jeg ikke læser et indlæg igennem som jeg selv har startet en diskussion i vel?.\"
hvoffor ikke....du husker jo ikke så godt...
Svar : Jeg husker ganske udemærket, så den kommentar fatter jeg slet ikke.

Ad3 :Af en bruger der har været oprettet i 19 dage, syntes jeg reelt set ikke at du med din holdning kan tillade dig at svine folk til på den måde\"
Svar : Det er din holdning og fremtoning der gør at brugere der lange har været med længe har udtrykt deres utilfredshed med den måde hvor Eksperten.dk er begyndt at bevæge sig hen.

Ad4 :Lad mig se.. her med siger du at DU ER BEDERE end mig (2sviner)...fordi du har været længere tid inde på xperten.. og at vi 2 ikke er ligestillet fordi at DU har været her længst tid..
Svar : Jeg har ikke sagt, at jeg er bedre end dig, men har læst(og kan huske) indlæg fra selveste Admin(hvilken jeg ikke er), som netop tidligere har fjernet brugere pga overførsler som denne. Ikke noget med jeg er bedre end du er. Du fortolker det på den måde.

Ad5 :min holdning er beskrevet tideliger..når du ikke kan overskue det hele frembringer jeg her med teksten \"Dette er et sted hvor man kan udveksle erfaringer/diskutere og ellers have det godt\"
Svar : Der kan vi ikke være mere enige, men din fremtoning kunne måske virke negativt på nye brugere, så de ikke har det godt. Enig?

Ad6: Du er helt i din ret til at have din mening, derfor burde du nok tænke lidt mere over hvad du skriver. Og måske læse det igennem lidt inden du trykker på Udfør. For det giver ikke meget mening\"

Jeg har ret til at have min mening...men må ikke skrive den...(fint indpakket altså) og hvis jeg skriver den giver det ingen mening...hmm.. er dette en selvbiografi eller chatter du med en anden samtidig?

Svar : Det var såmænd bare en udmelding om at jeg ikke forstod nogle af de udmeldinger du kommer med. Men måske er er det min IQ som du dermed sviner til. Dig om det.

aD7 :\"Jeg har ikke skrevet at du har ondt i røven\"

citat fra pro:\"Og hvorfor LordCyrik kan få så ondt i røven over det, beviser vel meget godt, at han/hun ikke helt har fattet meningen bag Eksperten.dk.\"

ehh..nånå..det var bare din usynelige ven eller hva\'?
Svar : Jeg har ingen usynlige venner, så jeg beklager min utalelse. Det var nu mere i sammenhængen at jeg mente at du havde ondt i røven. Ellers havde du vel ikke fortsat dine kommentarer.

Ad 8:\"jeg har pointeret at det er din holdning til sådanne spørgsmål som dette jeg mener er forkert\"

så min holdning er forkert..og hvem kan lovligt forsvare at sige at deres holdning er den bedste eller blot bedere...andre en dig min ven. som alle nu ved kan een del
Svar : Jeg har da ikke sagt at din mening er forkert, bare at jeg mener den er forkert. Du er i din ret til at være uenig.

Ad 9:\"Det er ikke hvad Admin og andre brugere mener, at jeg tilfældigvis er ret enige med dem, det er vel mit problem\"
med den sølle sætning hvor du trækker andre med dig er du sq ikke godt stillet
du er IKKE admin...HELLER IKKE selv om at du har været inde på xperten i lang tid.. og admin er ikke dig.. så hvis admin vil skrive så gør han det nok.. men hans mening er hans egen og den kender kun han
Svar : Det har du jo så ganske ret i, men jeg har tidligere læst hans mening om sådanne ting. Og derfor kan jeg vel godt skrive hvad hans mulige holdning er. Der er vel ingen grund til at finde ud af admins holdning, ved at lp svarer på spørgsmålet. Jeg er ikke admin...langt fra, men deres fælles holdning kan jeg vel godt skrive da jeg tidligere har læst den i andre indlæg.

Ad10 : \"Du er helt i din ret til at have en anden holdning til farver end mig. Det har ikke noget med sagen at gøre\"
var det er forsøg på at være dummere end jeg finder dig?
dette var et eksembel.. hvem var det nu der skulle tænke sig om inden de trykkede på udfør..?
Svar : Det var netop hvad jeg gjorde, jeg har igen pointeret at det ikke havde noget med sagen at gøre og derfor var irelevant for debatten.

Ad11:\"Din holdning til tingene, er mig ireelevant\"
pro>\"det er din holdning til sådanne spørgsmål som dette jeg mener er forkert\"
ehh...please make up ur mind...der er flere eksembler
Svar :Hvad mener du med det? flere ekspempler på hvad? Din holdning er mig ireelevant, da jeg finder den forkert. Ergo - jeg behøver ikke beskæftige mig med det, da jeg i bund og grund finder det forkert. Men du sviner mig til, og jeg tager bare til genmægle. Det er jeg vel i min ret til.

AD12\"Hvis det bliver ved på den måde, så skal man vel snart til at overveje at pakke sine point sammen og flytte et andet sted hen\"
uha...øhh og hva en i et eller andet skulle det hjælpe.. tror du der er nogle der begynder at græde fordi du løber hjem når du ikke får din vilje
Svar : Nej det håber jeg da ikke. Jeg har kontakt til de folk jeg mener der er værd at have kontakt til udenfor eksperten.dk. Så de begynder vel ikke at græde. Det var bare konstatering, af at jeg er PISSE-træt af den drejning Eksperten.dk er ved at tage pga folk som dig. Jeg kan sagtens finde min hjælp andre steder, jeg er her såmænd bare for at hjælpe. Og folk som dig kan få mig til ikke at hjælpe ret meget længere. Det var såmænd bare min mening om det.

A1d13 :\"Så kunne jeg jo passende dele mine point ud til de folk som jeg personligt mener har fortjent dem for god Eksperten.dk ånd\"
ehh..Amen...hvor er det bare fedt at kunne lyde som et person der ikke har styr på noget som helst
Svar : Hvad mener du med at jeg ikke har styr på tingene? Og hvor står det at jeg ikke har styr på tingene? Det er din fortolkning.

Det kan da godt være at du mener vi er enige i nogle ting. Det kan du så gå rundt og tro.
Men du skal være velkommen til at kontakte mig, du må jo kunne finde ud af hvordan. Men som lp nævner, så kunne ICQ være en god metode. Jeg er altid villig til at præcisere min holdning. Og helst i et privat forum. Men kontakt mig hvis du vil....du skal være velkommen.

lp/taffy : Beklager. Jeg har forsøgt at afklare nogle ting ang. jeres spørgsmål, men det er blevet ødelagt. Men jeg tror i har forstået ideen bag min holdning.
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 20:33 #98
prodic -> jeg må indrømme at jeg hellere ser dig skrive hvorvidt din præcise holdning til at jeg får tildelt disse point, efter de forskellige ting er blevet begrundet, således jeg kan få dette spm lukket.....
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 20:47 #99
Min præcise holdning er at, de point desværre ikke skal tilfalde dig. Jeg kan godt se at du har fortjent dem, via dit arbejde på siden, men det er noget der er aftalt eksternt(ICQ), og det vil medføre en sletning af Admin(det er sket før). Sådan er \"reglerne\"/proceduren. Jeg er selv blevet opfordret til at lave noget eksternt for point, men har afslået netop af den grund at det ville medføre en sletning.

Så hvis det var aftalt i det oprindelige spørgsmål, så var det iorden. Men det er aftalt uden for eksperten.dk, og så siger de \"uskrevne\" regler at den ikke går.
Beklager
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 20:52 #100
prodic -> jeg tror du har koncentreret dig for meget om at diskutere her.....jeg tror faktisk ikke du har læst de indlæg, som begrunder at det ikke gik ud på eksterne ting, men tilretning af spm var lukket......

admin har ikke givet sit besyv.....sletter de mig, tjahhh, den har jeg beskrevet tidligere så det gider jeg ikke igen.......
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 21:19 #101
jeg har såmænd læst begge spørgsmål igennem. Der står så vidt jeg husker i det andet spørgsmål, at i aftaler videre over ICQ. Du fik de 1000 point, og jeg kan ikke se at der står noget nævnt om ekstra 500 point nogle steder. Der er noget i har afgjort over ICQ, og dermed er det ikke Eksperten.dk-relateret. Der står nævnt i det oprindelige spørgsmål, at han udlover 500 mere og senere får du 1000. Medmindre det oprindelige pointtal var 500, så kan jeg ikke se de ekstra 500 nævnt nogle steder. Var det derimod 1000 oprindeligt, og du er blevet lovet 500 ekstra i dette spørgsmål, så kan jeg ikke se noget galt i det.
Men det kan du jo kun svare på.
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 21:21 #102
det oprindelige pointtal er 1000....det kan alle i det spm bekræfte.....
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 21:29 #103
så har de ekstra 500 ikke noget med det spørgsmål at gøre. Så det er noget i har aftalt udenfor Eksperten.dk og derfor kan det ikke belønnes i eksperten-point.
det er bare min holdning, skriv da til Admin og lad ham komme med sin version.
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 21:36 #104
<snip>
Var det derimod 1000 oprindeligt, og du er blevet lovet 500 ekstra i dette spørgsmål, så kan jeg ikke se noget galt i det.
</snip>

taler du ikke lidt i tunger nu? ehhhmmm, er du sikker på at du har læst det hele ordentlig igennem, for det lyder dælme ikke sådan......jeg tror ikke jeg kan bruge din mening til så meget, den virker omend noget svingende så ubegrundet i det jeg har fornemmelsen af at du ikke har læst de faktiske facts.....

det kan jo også være at du bare ikke har forstået det du har læst, så kan jeg da kun opfordre dig til at læse det igen, admin har haft chancen for at blande sig, det er ikke sket og nu gider jeg ikke sidde og forsvare mere.....de 500 point er fortjent i forbindelse med tilretning af det script som han har fået i forbindelse med det spm og derfor er det i aller højeste grad eksperten relateret.....
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 21:53 #105
Arghh manner.
Du er oprindeligt blevet lovet 1000 point. Og i det oprindelige spørgsmål er du blevet lovet 500 ekstra, så er der såmænd ikke noget galt i det. Så er det netop relateret til Eksperten.dk og iorden.
Jeg har bare efterlyst et ref. spørgsmål og en forklaring. Den har jeg ikke fået før nu hvor jeg ved at den oprindelig sum var 1000 point og du blev lovet 500 ekstra. Og de 500 er dem du får her, så det er vel iorden.

Utroligt at det kan tage så lang tid at finde ud af. Jeg undrer mig bare over hvad taffy laver. Hans mail-box må da være gået amok.

Jeg har netop læst det igennem, og bare udbedt mig en forklaring. Og hvad mener du med ubegrundet? og svingende? Kontakt mig evt. via ICQ - så vi kan diskutere det der.
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2000 - 21:55 #106
Admin har du en kommentar til dette spørgsmål?
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2000 - 21:56 #107
Dette kan vel kaldes et grænsetilfælde?
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 23:07 #108
Man skulle næsten tro, at lp og taffy var samme bruger eftersom, at han også i dette tilfælde få 1000 point og ikke vil af med koden.

http://www.eksperten.dk/spm/38866
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 23:12 #109
bacardil -> ja det skulle man, når man har en IQ som dig.....andre som er på et lidt højere niveua ved godt at jeg er lp og ikke andre.....desuden har jeg skrevet at den kode fremkommer så snart jeg har muligheden, det har jeg ikke haft endnu......desuden kommer du ikke til at se den.....men det ved du jo!
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
19. december 2000 - 23:24 #110
Ad1 :\"Du er på et plan hvor jeg ikke gider beskæftige mig ret meget. \"
Aha...(1 sviner)
Svar : Det er ikke en sviner, men dermed et sprogbrug og en omgangstone som jeg ikke gider anvende. Det er ikke ment som en hentydning til andet end dit sprogbrug og den måde hvorpå jeg opfatter din fremtoning.
svar2 :hvis det ikke er en sviner bør du opsøge en talepædago. Opsøg evt din sagsbehandler og hør om du kan få støtte da de er temmelig tyre i drift på egen hånd..

Ad2 :Du kan da i din vildeste fantasi ikke forestille dig at jeg ikke læser et indlæg igennem som jeg selv har startet en diskussion i vel?.\"
hvoffor ikke....du husker jo ikke så godt...
Svar : Jeg husker ganske udemærket, så den kommentar fatter jeg slet ikke.
Svar 2 : Du skrev at \"du med din holdning\"..ergo må du have glemt den...envidere forstår du ikke når jeg så påpeger at du har glemt det...skal jeg maile en flaske ginseng til dig?

Ad3 :Af en bruger der har været oprettet i 19 dage, syntes jeg reelt set ikke at du med din holdning kan tillade dig at svine folk til på den måde\"
Svar : Det er din holdning og fremtoning der gør at brugere der lange har været med længe har udtrykt deres utilfredshed med den måde hvor Eksperten.dk er begyndt at bevæge sig hen.
Svar2 :ikke et svar..du brugte et ordvalg som du hverken kan/eller har prøvet at komme med en anden forklaring på end hva jeg kom frem til..du skrive ordret at du at du ikke synes jeg kan tillade mig at svine(???)folk til efter kun 19 dage.. dermed sagt og unden at kunne misforstås.. at der er forskel på dig og mig..

Ad4 :Lad mig se.. her med siger du at DU ER BEDERE end mig (2sviner)...fordi du har været længere tid inde på xperten.. og at vi 2 ikke er ligestillet fordi at DU har været her længst tid..
Svar : Jeg har ikke sagt, at jeg er bedre end dig, men har læst(og kan huske) indlæg fra selveste Admin(hvilken jeg ikke er), som netop tidligere har fjernet brugere pga overførsler som denne. Ikke noget med jeg er bedre end du er. Du fortolker det på den måde.
Svar2 : Du har ikke sagt, men henledt på det KARFTIGSTE UDEN MULIGHED FOR ANDEN OPFATTELSE...eod

Ad5 :min holdning er beskrevet tideliger..når du ikke kan overskue det hele frembringer jeg her med teksten \"Dette er et sted hvor man kan udveksle erfaringer/diskutere og ellers have det godt\"
Svar : Der kan vi ikke være mere enige, men din fremtoning kunne måske virke negativt på nye brugere, så de ikke har det godt. Enig?
Svar2 : hmmehh okay..den har vi måske til fælles (fremtoning)

Ad6: Du er helt i din ret til at have din mening, derfor burde du nok tænke lidt mere over hvad du skriver. Og måske læse det igennem lidt inden du trykker på Udfør. For det giver ikke meget mening\"

Jeg har ret til at have min mening...men må ikke skrive den...(fint indpakket altså) og hvis jeg skriver den giver det ingen mening...hmm.. er dette en selvbiografi eller chatter du med en anden samtidig?
Svar : Det var såmænd bare en udmelding om at jeg ikke forstod nogle af de udmeldinger du kommer med. Men måske er er det min IQ som du dermed sviner til. Dig om det.
Svar2 : Nå og hva kan jeg bruge det til...så spørg dog når du er i tvivl istedet for at melde ud at så er det nok bare sådan her der er tale om.

aD7 :\"Jeg har ikke skrevet at du har ondt i røven\"

citat fra pro:\"Og hvorfor LordCyrik kan få så ondt i røven over det, beviser vel meget godt, at han/hun ikke helt har fattet meningen bag Eksperten.dk.\"

ehh..nånå..det var bare din usynelige ven eller hva\'?
Svar : Jeg har ingen usynlige venner, så jeg beklager min utalelse. Det var nu mere i sammenhængen at jeg mente at du havde ondt i røven. Ellers havde du vel ikke fortsat dine kommentarer.
Svar2 : Hvis det var men i en anden sammenhæng og du beklager din udtagelse vil jeg henlede til der hvor du beder mig om tænke lidt mere over tingene inden at jeg trykker udfør.

Ad 8:\"jeg har pointeret at det er din holdning til sådanne spørgsmål som dette jeg mener er forkert\"

så min holdning er forkert..og hvem kan lovligt forsvare at sige at deres holdning er den bedste eller blot bedere...andre en dig min ven. som alle nu ved kan een del
Svar : Jeg har da ikke sagt at din mening er forkert, bare at jeg mener den er forkert. Du er i din ret til at være uenig.
Svar2 : Dette er en modsigelse..du kan ikke synes at min mening er forkert..ref. til eksembel med farver..du kan have en anden mening men der med bliver andres ikke forkerte.. dette er dobbelt moralsk..jeg kan ikke synes at det er forkert af en anden person, beder at kunne lide den grønne farve, bare fordi jeg beder kan lide blå...eod

Ad 9:\"Det er ikke hvad Admin og andre brugere mener, at jeg tilfældigvis er ret enige med dem, det er vel mit problem\"
med den sølle sætning hvor du trækker andre med dig er du sq ikke godt stillet
du er IKKE admin...HELLER IKKE selv om at du har været inde på xperten i lang tid.. og admin er ikke dig.. så hvis admin vil skrive så gør han det nok.. men hans mening er hans egen og den kender kun han
Svar : Det har du jo så ganske ret i, men jeg har tidligere læst hans mening om sådanne ting. Og derfor kan jeg vel godt skrive hvad hans mulige holdning er. Der er vel ingen grund til at finde ud af admins holdning, ved at lp svarer på spørgsmålet. Jeg er ikke admin...langt fra, men deres fælles holdning kan jeg vel godt skrive da jeg tidligere har læst den i andre indlæg.
Svar2 :Nææ...engtlig ikke..for som du selv siger er eksembler irelevante.. eller var det blot fordi at du ikke forstod mit eksembel.?..og i så fald har du forstået det nu..?..og i endnu et såfald..mener du stadivæk at mit eksemble som er dannet af mine meninger stadivæk er irelevante..? og hvis ja..så modsiger du dig selv igen..efter som at jeg ikke må danne mine meninger uden at tage hensyn til netop dig.. og hvis nej.. hvoffor siger du så at mine meninger er irelevante..er det endnu en slet skjult påmindelse om at du er bedere end mig fordi at du har været her inde længere tid end mig?

Ad10 : \"Du er helt i din ret til at have en anden holdning til farver end mig. Det har ikke noget med sagen at gøre\"
var det er forsøg på at være dummere end jeg finder dig?
dette var et eksembel.. hvem var det nu der skulle tænke sig om inden de trykkede på udfør..?
Svar : Det var netop hvad jeg gjorde, jeg har igen pointeret at det ikke havde noget med sagen at gøre og derfor var irelevant for debatten.
Svar2 : Er eksembler irelevante?..i såfald lad mig oplyse dig om at du ref. til eks. i svar til ad9.

Ad11:\"Din holdning til tingene, er mig ireelevant\"
pro>\"det er din holdning til sådanne spørgsmål som dette jeg mener er forkert\"
ehh...please make up ur mind...der er flere eksembler
Svar :Hvad mener du med det? flere ekspempler på hvad? Din holdning er mig ireelevant, da jeg finder den forkert. Ergo - jeg behøver ikke beskæftige mig med det, da jeg i bund og grund finder det forkert. Men du sviner mig til, og jeg tager bare til genmægle. Det er jeg vel i min ret til.
Svar2 : Du skriver at mine meninger ikke har din interesse...alligevel er det nu dem vi diskutere..got da point yet?

AD12\"Hvis det bliver ved på den måde, så skal man vel snart til at overveje at pakke sine point sammen og flytte et andet sted hen\"
uha...øhh og hva en i et eller andet skulle det hjælpe.. tror du der er nogle der begynder at græde fordi du løber hjem når du ikke får din vilje
Svar : Nej det håber jeg da ikke. Jeg har kontakt til de folk jeg mener der er værd at have kontakt til udenfor eksperten.dk. Så de begynder vel ikke at græde. Det var bare konstatering, af at jeg er PISSE-træt af den drejning Eksperten.dk er ved at tage pga folk som dig. Jeg kan sagtens finde min hjælp andre steder, jeg er her såmænd bare for at hjælpe. Og folk som dig kan få mig til ikke at hjælpe ret meget længere. Det var såmænd bare min mening om det.

Svar2 : hvis du ikke kan lide hva der står(folks meninger som du jo har sagt ikke røre dig) kan du da bare lade være med at kigge..
Pga. af mig...hmm jeg ville formulere mig omvendt...men hva har jeg da gjort som er sååå forfærdeligt at du har ondt over det hele (stadivæk uden at hva jeg siger IKKE har din interesse..?)
kan folk som mig (uddybning bedes..jeg regner den for endnu en sviner?)kan få dig til ikke at ville hjælpe andre..?...så hvis folk ikke gør som du siger/mener/hentyder til første gang giver du bare op eller hva..?...(tænk hvis politiet gjorde det..)...get a grib...

A1d13 :\"Så kunne jeg jo passende dele mine point ud til de folk som jeg personligt mener har fortjent dem for god Eksperten.dk ånd\"
ehh..Amen...hvor er det bare fedt at kunne lyde som et person der ikke har styr på noget som helst
Svar : Hvad mener du med at jeg ikke har styr på tingene? Og hvor står det at jeg ikke har styr på tingene? Det er din fortolkning.
Svar2 : Yep.. du er sgu ikke så lang væk endda...15 point til dig...:o)

Det kan da godt være at du mener vi er enige i nogle ting. Det kan du så gå rundt og tro.
Men du skal være velkommen til at kontakte mig, du må jo kunne finde ud af hvordan. Men som lp nævner, så kunne ICQ være en god metode. Jeg er altid villig til at præcisere min holdning. Og helst i et privat forum. Men kontakt mig hvis du vil....du skal være velkommen.
Svar2 : hvis detter er rigtigt... hvoffor en i somthingelsethistime skriver du så det lange brev og poster det her...
Det kan ikke være for at gøre opmærksom på din holdning.. du er jo så kendt og alle kender den holdning som du har siden at du har været indblandet i utallige diskussioner.. så fortæl mig hvorfor..

vi diskuter for øjeblikket holdninger...og Kl.21:10:51 IGÅR svarede jeg på hva min holdning var..alligevel har du både overset det,udtalt dig som om intet var skrevet omkring dette fra min side og slutteligt SELV sagt at vi ikke er enige.
Dette kan jeg ikke tro.for din holdning er da så vidt jeg kan læse og forstå den samme som min.. men alligevel er vi ikke enige skriver du..
om ip skal have 500 point eller ej forholder jeg mig neutralt til..det betyder(hvis du er i tvivl) at jeg ikke har/vil tage stilling til om han bør have dem eller ej..ERGO kan vi ikke blive uenige omkring dette emne.. Andre mener det samme som jeg (læst fra top OG nedaf)..men hvem ved..det kan vel være at de osse er med til at give xperten en dårlig drejning

Så når det ikke er min holdning du mener er noget ivejen med...ej heller min neutrale stilling til om ip skal have 500 eller 5000point.. hva er det så vi er uenige i..? hva er det du selv siger at \"Det kan jeg så gå rundt og tro\" at vi er uenige i..
eller mente du bare et du var uenig i at vi var uenige?

best regards
Lord Cyrik
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
19. december 2000 - 23:35 #111
Klokken er nu ½tolv...og jeg er lige blevet færdig medat læse (næsten) det hele igennem en gang til...jeg er blevet mere og mere opmærksom på at en mus med hjul er en genial opfindelse...

Jeg vil, nu vi er igang, gerne anbefale Logitech MouseMan Wheel Optical til USB.. den virker som en drøm, ser godt ud og er glimrene til feks q3

best regards
Lord Cyrik
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 23:44 #112
lp> Ja det siger du jo, men lad os nu se
Avatar billede kurtj Nybegynder
19. december 2000 - 23:56 #113
Vi må vist vente på ADMIN`S dom.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 01:36 #114
huh ? nåede jeg virkelig enden ? var vist ved at falde lidt i søvn ;o)

Med al respekt for alle synes jeg det er lidt at tæske en død hund, at have fortsat med dette spørgsmål, men anyway - men skal jo forsvare sine meninger/holdninger/udtalelser :-)

lp:> har du noget konkret bevis på at taffy spurgte dig i det oprindelige spm. om du gad tilrette det så det passede til hans design og alt det stuff der !?
Avatar billede lp Nybegynder
20. december 2000 - 01:39 #115
det ved jeg ikke om jeg har, taffy spurgte mig via icq.....men jeg ved heller ikke hvor nødvendigt det er....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 01:45 #116
Der var beviset vi har ledt efter!
Nå kan jeg med 100% sikkerhed fortælle dig at du IKKE er berettiget til de 500 pts. ekstra da du blev spurgt over ICQ! Dermed har vi NU nået til en EOD (skriv det for #¤%&/(&% skyld med stort da det er en forkortelse!!!)!

Og det var et nødvendigt \"break-through\" i denne \"sag\".
Avatar billede prodic Mester
20. december 2000 - 10:38 #117
Jeg har dags dato sendt en request til LordCyriks ICQ. Denne sag skal afsluttes, og den mest passende måde vil være via ICQ. Nu må vi se om han godtager det, ellers foretager jeg mig ikke mere i denne sag af hensyn til andre brugere.

lp/TD : Det var såmænd bare det vi skulle frem til var det ikke? Ergo så har lp ikke fortjent dem. Det er vel nævnt et par gange før i denne debat.
Avatar billede lp Nybegynder
20. december 2000 - 11:17 #118
gu var det da ej......jeg kan kun tilslutte mig ideen om at lave bannere uden for eksperten og alt andet arbejde, hvor skal vi skille.....nu er det så heldigt at det hverken er tdaugaard eller prodic som er admin herinde så eftersom admin ikke har blandet sig kan jeg jo kun formode at de ikke har nogen indevendinger (jeg synes efterhånden de har haft tid nok nu) og derfor har jeg tænkt mig at svare på det spørgsmål, hvilket jeg skulle have gjort for længe siden, for jeg er fuldt berretiget til de point ifølge eksperten\'s regelsæt.......
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 11:19 #119
<snip>
jeg kan kun tilslutte mig ideen om at lave bannere uden for eksperten og alt andet arbejde
</snip>

jamen så gør du det.
Avatar billede admin Novice
20. december 2000 - 11:57 #120
taffy: Det er ikke tilladt at give point til en bruger, som ikke har givet dig hjælp via Eksperten.dk
Hvis du har fået hjælp via Eksperten.dk, skal det være muligt for os andre at følge med i det.

Du bør derfor selv svare og acceptere dit eget svar, så vi kan få lukket dette spm.

Håber på forståelse :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 12:00 #121
Og dermed kom dommen... lp du har desværre tabt ;o)
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
20. december 2000 - 12:17 #122
>prodic
1)denne sag.. ved du over hovedt hvad den handler om...?

2)WOW (bifald høres) du mener nu at denne sag (hvilken..din egen går jeg ud fra) skal afsluttes et andet sted..det tog dig kun 24 TIMER efter at jeg havde bedt om at føre det vider andet steds...
go\'stil.. om bag køen

3)\"Nu må vi se om han godtager det, ellers foretager jeg mig ikke mere i denne sag af hensyn til andre brugere\"
tillad mig med al respect for mennesker der ikke kan tåle de slemme ord jeg nu bruger (prodic?).
hva\' fanden snakker du om dreng.. Om jeg godtager hva\' om jeg må spørge..?
Jeg har bedt dig om at skrive hvis du ikke kan forstå hva der står.. så det gør jeg nu osse selv..hva står der...?
hva er det at jeg skal godtage?

4)Af hensyn til brugerne... er du bare dummere end du har lov til at være...de eneste der følger med i dette spm er folk der vil have en griner...du hverken kan/gør/vil eller har tænkt over at tage hensyn til brugerne... ingen har lidt overlast( bort set fra dig måske) og ingen har hørt noget de ikke kunne tåle..så igen..pffff...luft fra dig i dine tomme sætninger som du \"påklistre\" med ingenting for at få dem til af se pæne ud..

5)Jeg har du gloet på icq i snart 1 time og 20 minutter...var det din usynelige ven igen der havde en finger med i spillet?

6)lad mig ved samme leglighed for gang nummer RigtigRigtigMange bede dig om at læse DET HELE igennem..jeg har nemlig bedt om at få afsluttet dette ordkløveri flere gange end du har fingre på din hånd...men blind af din stædighed bliver du ved til den bitre ende. måske er det her vi finder svaret på din iq som du selv har hentydet til.

(til ære for prodic vil jeg hermed gære opmærksom på at det er en mening der kommer nu)

Jeg har til dags dato ikke hørt så meget f*** som du har kunne lukke ud omkring ingen verdens ting ...på så kort tid...hvis vi ikke er enige omkring et eller andet så hva... er det mere end du kan bære..?
til at starte med havde jeg ikke noget imod et lille ordkløveri...men nu kan det være nok.
pak dine ord til en anden, for når du ikke kan gå
endnu må jeg jo tage det første skridt i denne sag

Skriv hva du lyster.. Men i dette spm VIL jeg ikke længer kommentere dine udtagelser...Ris eller Ris..uenighed eller tvivl... skriv hva du lyster...vi to er færdige her.

still best regards
Lord Cyrik

nb) og nej...jeg har IKKE modtaget nogen som helst request fra dig over icq\'en...ville bare lige pointere det da jeg havde det kraftigt på fornemmelsen at du måske ville udlede tvivl om dette...
Avatar billede lp Nybegynder
20. december 2000 - 12:30 #123
admin -> jeg ingen forståelse og kan kun stille spørgsmålstegn ved seriøsiteten af denne tjeneste........scorer på bannerne og andre sponsorater kan man godt, meeeeen, man kan ikke bruge relativt kort tid på at få opsat et sæt retningslinjer omkring brugen af denne tjeneste.
Kunne jeg ikke bruge de 500 point på at få et sådant sæt regler??
Samtidig vil jeg gerne høre din nøjagtige begrundelse, den fremgår ikke af din \"dom\" og i samme omgang vil jeg der gerne hvad konsekvensen er ved at jeg modtager disse 500 latterlige point!

/LP
Avatar billede admin Novice
20. december 2000 - 12:34 #124
Hvis ikke du kan lide vores site, kan du lade være med at bruge det !

Jeg får Andreas til at skrive et mere udførligt regelsæt.
Avatar billede lp Nybegynder
20. december 2000 - 12:43 #125
<snip>
Jeg får Andreas til at skrive et mere udførligt regelsæt
</snip>
JUHUUUU!!!!

så er jeg glad, de 500 point er ikke det der betyder noget for mig, men nærmere at dette site er, som fra bunden har været en god idé, forbliver en god tjeneste, således vi \"eksperter\" ikke skal bruge vores tid på at ordkløve omkring eventuelle følger af forskellige fejl.....det er vel nok at vi skal være politimænd for eventuelle snydere.....

nu fik jeg jo bare muligheden med dette spørgsmål til at få en debat op omkring det, om det lykkedes, kan der stilles tvivl ved, men jeg fik den ene linje som jeg gerne ville have.

jeg takker og bukker.....
Avatar billede prodic Mester
20. december 2000 - 13:23 #126
lord - jeg har sendt en request. Godtag den eller ej! Eller stik mig dit nummer, så skal jeg da hurtigst muligt få det rigtige nummer sat ind. Så fortsætter vi den diskussion andet sted. Afsluttes det skal det. 2. Request er afsendt lige NU.

Og sagen er vel afsluttet nu. Altså den oprindelig sag.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 14:11 #127
(sorry prodic... måtte lige kommentere selvom vi nåede EOD)

lp:> Til din kommetar af \"20/12 2000 12:30:51\"; vi har aldrig haft brug for et bedre regelsæt da det vi har haft indtil videre har fungeret HELT fint og de fleste har sådanset fattet det (se venligst bort fra useriøse brugere som snydere, \"schizo\'s\" etc.) så hvis DU ikke har fattet det må det satme være dig der er lidt fatsvag siden reste af os aktive brugere (hvad er vi .. en 5-6000 ?) HAR fattet det.

Du siger også i et andet indlæg \"nu er det så heldigt at det hverken er tdaugaard eller prodic som er admin herinde\" og ja, det er i hvert fald heldigt for dig! Sådan noget havde JEG ikke tolereret og det ved jeg at prodic heller ikke havde.

admin:> *S* \"Jeg får Andreas til\" .. hæ hæ .. hvorfor lave noget i dag hvis du kan få andre til at lave det i morgen ;o)
Avatar billede prodic Mester
20. december 2000 - 14:26 #128
TD - :) Got my Point!
Avatar billede lp Nybegynder
20. december 2000 - 15:12 #129
yeeehhhh right, i fatter minus.........kan du ikke fatte at ingen som helst kan slette min profil fordi jeg modtager de point........dvs. admin kan da godt gøre det, men så skal jeg da nok sørge for at omverdenen forstår hvilket seriøsitetsniveau eksperten.dk ligger på.....de fleste store sites lignende dette, har da et reglement som man kan forstå og ikke kan stille tvivl ved, tag bare en nyhedsgruppe, her er et reglement som giver mulighed for at kune slå hårdt ned på dem som ikke overholder det....det kan admin reelt ikke her, for der står ikke nogen steder i de regler jeg har accepteret at det jeg gør er forkert.......stop nu dit fis.....admin havde nok været mere agresiv hvis han mente jeg var helt forkert på den, tror du ikke, ellers har jeg misforstået noget, men det hører jeg jo nok fra admin, hvis jeg er!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 15:35 #130
lp:> omverdenen VED allerede hvor seriøsitetsniveauet ligger her på Eksperten :-)

Admins er aldrig aggressive - da de, modsat os andre, ikke kan tillade sig at udtale sig på en sådan måde.

Jeg mener helt seriøst at, nu har jeg været her i over et år og ALDRIG har der været en der har fattet SÅ lidt af hvordan \"tonen\" er her på Eksperten som dig. Jeg er f*cking ligeglad med hvor lidt du mener vi fatter, for vi - eliten!! - må sku da af alle vide hvordan man opfører sig her og hvordan man ikke gør!

Normalt viser vi aldrig agression i den forstand men når en sådan provokerende person som dig kommer her og prøver at fortælle os hvordan tonen BURDE være så mener jeg satme at vi er i vores gode ret!

Eksperten er FOR brugerene og AF brugere. Hvis vi ikke overholder en hvis selvdiciplin i vores sprog/opførsel (med visse undtagelser!) så betyder de Ekspertens undergang og det har jeg ikke i sinde at stå til ansvar for. Jacob & Andreas har lavet Eksperten SÅ godt så det ville være syndt at ødelægge det for dem ved at lavde det til en stor mudderkastning!
Avatar billede lp Nybegynder
20. december 2000 - 16:12 #131
tdaugaard -> når du engang har været ude i erhvervslivet og har prøvet hvordan det rent strategiske omkring et sådant site hænger sammen vil du nok forstå sagen lidt bedre. Eksperten er ikke FOR brugerne AF brugerne.....der skal være retningslinjer så brugerne har noget at følge, og det er hverken din eller min opgave, det er ejerne af dette site som har den opgave, og siden de har besluttet at præcisere dem, er der nok noget om snakken, det er jo ikke alle eksperten brugere som, ligesom dig, har læst samtlige 40.000 spm igennem og ved hvordan de er, efter admin\'s løbende udtalelser i diverse spm hvor det har været nødvendigt, vi er jo nogen som har andet end lige eksperten at tage os til..... det kunne måske være en ide at tage de tvivlspørgsmålm som løbende opstår og tilføje dem og svarene i en faq..... - det er det eneste jeg har efterlyst her.......

<snip>
Jeg er f*cking ligeglad med hvor lidt du mener vi fatter, for vi - eliten!!
</snip>

jeg går ud fra at jeg skal forstå dette som om at du mener du tilhører eliten....ved du hvad unge mand, vågn op og velkommen to the real world (ikke eksperten-world som du nok har tendens til at falde ind i lidt ofte pt.). Eliten sidder sgu ikke herinde og giver deres viden væk gratis, nahhh, de scorer en fed check hver måned for at få betalt deres arbejde, så den der kan du godt pakke sammen.....

tdau....jeg synes du skal stoppe nu, jeg begynder at føle dette fra dig som et personligt angreb stilet mod mig og det kan jeg og vil ikke finde mig i....jeg har en pointe - dine fingre er bare hurtigere end din hjerne og derfor har du ikke fattet den endnu......

Bare så du ved det: jeg er freelancer med speciale i konsulentering indenfor netop området omkring strategier og andre forretningsgange på nettet. det går fint og jeg er ret sikker på at de fleste som ved noget omkring dette \"for eksperten lidt pinlige område\" vil give mig fulstrændig ret i at de nuværende retningslinjer er langt under hvad de burde være for et site på denne størrelse med disse betingelser, hvor man risikerer at blive slettet.......

Desuden vil jeg da lige slutte af med at opfordre dig til ikke at kommentere min beskæftigelse med noget ala \"TILLYKKE\", dette vil blot bekræfte dine hurtige og meget lidt gennemtænkte bemærkninger som kommer fra en teenager......
Avatar billede lp Nybegynder
20. december 2000 - 16:18 #132
jeg vil dog undskylde overfor alle:
jeg er nok blevet lidt arbejdsskadet eftethånden og da mit arbejde tit kræver og samtidig giver mig retten til at provokere mine kunders site og deres strategier, for at få dem til at tænke anderledes, kan jeg til tider lyde lidt provokerende, men det skal ikke misforståes, jeg prøver blot at få folk til at tænke selv fremfor at ligge ordende i munden på dem......
jeg takker for debatten, selvom den nåede ud i et omfang jeg ikke havde forestillet mig før den gik i gang :-)

/LP
Avatar billede taffy Nybegynder
20. december 2000 - 16:49 #133
Jeg lukker taffy over and out
Avatar billede prodic Mester
20. december 2000 - 16:52 #134
lp-> Såfremt du har været ubehøvlet over for mig, eller på anden måde virket ubehøvlet, så har jeg ikke taget det så personligt igen. Skal man være ubehøvlet, kan man godt holde det i et andet sprog end der til tider er anvendt. Men Undskyldning godtaget, såfremt den skulle have været tilsiget mig på nogen vis.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 20:23 #135
lp:> E O D! Jeg har ikke tid ej lyst til at fortsætte diskussionen. Det er ikke fordi jeg ikke KAN \"gå videre\" med den, men jeg gider ikke spilde min tid.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 20:29 #136
lp:> Glemte lige noget! Det var ikke ment som et personligt angreb i mod dig.