Avatar billede kakaofugl Nybegynder
23. august 2003 - 11:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp ipaq 5450 tomtom2

Er der nogle der kan hjælpe mig,jeg har ipaq 5450 og tomtom 2, når jeg sætter min ipaq ud i bilen virker navigationen slet ikke, den kan slet ikke fange signalerne fra sattelitterne. inde i gps status kommer der ingen bjælker frem. hvad gør jeg ?????

Jeg har prøvet reset knappen og haft batteriet taget af min pda.

Navigationen har virket upåklagelig, så det er et pludselig opstået problem.
Avatar billede b2b_dk Nybegynder
24. august 2003 - 15:14 #1
Prøv at tjekke inde i status om der er sat flueben i rubríkken "com1 eller com3" - ligeledes at den står på tomtom gps. -
Avatar billede kakaofugl Nybegynder
25. august 2003 - 09:03 #2
hej der er sat flueben ved og den står til com1 og tomtom navigator gps
Avatar billede lauris Nybegynder
27. august 2003 - 18:05 #3
Hej kakaofugl
Hvilken satelit modtager bruger du ?

M.v.h. Lauris