Avatar billede dittemor Nybegynder
23. august 2003 - 02:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SM-bus controller?

Hvad er en sm-bus controller?

Jeg har lige opdaget, at der er et gult spørgsmålstegn i enhedshåndtering ved den. Det skal der vist ikke være? Hvordan får man det væk?
Avatar billede dittemor Nybegynder
23. august 2003 - 02:48 #1
Der er såmænd også et udråbstegn.....
Avatar billede zenze Nybegynder
23. august 2003 - 18:10 #2
Dit bundkort har onboard SmartMedia controller, så du kan tilslutte en cardreader. Slå den fra i BIOS, hvis du ikke benytter den.
Hvis du har en USB-cardreader, så skal du formodentlig installere fra den medfølgende CD - alternativt hente en driver på producentens hjemmeside.
Avatar billede zenze Nybegynder
23. august 2003 - 18:13 #3
Har du installeret ServicePack 1a (SP1a) fra Microsoft, - ellers skal du hente den her:
https://www.microsoft.com/WindowsXP/pro/downloads/servicepacks/sp1/deploytools.asp
Avatar billede zenze Nybegynder
23. august 2003 - 18:14 #4
Du burde ikke behøve drivere, hvis SP1a er installeret på din PC.
Avatar billede dittemor Nybegynder
26. august 2003 - 12:04 #5
.
Avatar billede dittemor Nybegynder
26. august 2003 - 12:09 #6
Service Pack 1 er installeret. Aner ikke hvad en cardreader er - og jeg skal overhovedet ikke ind og røre noget som helst i bios. Jeg lar det bare være.