Avatar billede sidsel Nybegynder
18. december 2000 - 19:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

synkronisere Outlooks adresser med OE

Jeg er kommet til at oprette oplysninger i adressekartekerne i både Outlook 2000 og Outlook Express, men det viser sig at der ikke er tale om samme adressekartotek. Hvordan synkroniserer jeg de 2 kartoteker?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
18. december 2000 - 19:03 #1
Menuen Filer, Import Eksport
Avatar billede sidsel Nybegynder
18. december 2000 - 19:09 #2
Overskriver jeg så ikke de eksisterende adresser, derfra hvor jeg importerer?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
18. december 2000 - 19:12 #3
uhmmm... jeg ved at hvis du imporetede nogen mails, fra outlook ekspres, over i Outlook 2000, så sletter den ikke de mails som er der i forvejen, men lige om vendt... Hvorfor vil du også bruge begge programmere??? Outlook 2000, er der 100 gange feder end ekspres udgaven...

Tag en eksport til en fil først....
Avatar billede sidsel Nybegynder
18. december 2000 - 19:20 #4
Ahhh, den med at sikre først ved at eksportere ud før jeg importerer har jeg ikke tænkt på - det kan jo ikke skade; prøver lige og vender tilbage med et svar...

Grunden til at jeg anvender begge progs er, at OE´s autofuldførelse fungerer bedre end O2000´s; på den anden side har O2000 jo en herlig kalender mm. så...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
18. december 2000 - 19:29 #5
k
Avatar billede sidsel Nybegynder
18. december 2000 - 19:36 #6
Så har jeg prøvet det af. Det viser sig, at man bliver spurgt af O2000 om man vil lave dubletter af ens adresser eller om der skal overskrives. Nu er det let; jeg kan slette de dubletter der har ringest information. Tak for hjælpen!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
18. december 2000 - 19:37 #7
Det var så lidt....