Avatar billede carl_johan Nybegynder
22. august 2003 - 16:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

overførsel af konklusioner til et regneark

Jeg har lavet et regneark som efter indtastning af data, kommer med en konklusion af indtastet data i ark 2,
Efter indtastning gemmer man regnearket under dato navnet eks. "20-08-03"
Problemmet er at jeg efterhånden har har en 30 stykker, og der kommer hele tiden flere til, af disse regneark liggende (20-08-03,15-08-03.....) og jeg ville gerne hvis man kunne have et regneark(feks. "Konklusion") som samlede konklusionen(i dette tilfaelde gennemsnitlige mål) i et regneark

Dvs. at den tager alle konklusioner (som er i samme celler hele vejen igennem) fra de forskellige ark og samler i konklusion, her kan man så se summen af de mange ark hver gang man åbner dette ark.

Håber det er forklarende nok!
Avatar billede Chewie Novice
22. august 2003 - 16:39 #1
først skal du have alle data over i dit nye ark

se hvordan http://www.eksperten.dk/spm/333245

der efter skal du sætte op hvordan det skal se ud !
Avatar billede carl_johan Nybegynder
22. august 2003 - 17:59 #2
Perfekt!! lige nøjagtig hvad jeg havde brug for. Kan jeg evt. knytte makroen til en knap(feks. opdater)?
Avatar billede Chewie Novice
22. august 2003 - 18:29 #3
ja .. du laver bare en knap .... højre klikker på knappen og tilføjer macroen

thx for points